31.05.2015, 18:31
Witajcie,
od kilku tygodni z fascynacją przyglądam się zamieszaniu, jakie na świecie wywołała premiera trzeciej części gry, Wiedźmin - Dziki Gon. Prawdopodobnie w ciągu ostatnich 25 lat żaden produkt polskiej kultury nie odniósł aż tak gigantycznego sukcesu, zarówno w wymiarze finansowym - jeszcze przed premierą kupiono 1,5 miliona kopii gry, jak i w postaci zainteresowania światem wykreowanym przez Andrzeja Sapkowskiego. To cieszy, bez względu na to, czy samemu gra się w gry komputerowe. Gdyż trudno o lepszą reklamę polskiej kultury.
A jest co reklamować. Czytelników prozy Sapkowskiego nie muszę do tego przekonywać, wiedzą jak cudownie złożony, skomplikowany i pełen odniesień do naszej kultury jest świat, po którym porusza się główny bohater - Geralt z Rivii. I jak niezwykłą osobowością obdarzył autor tego pogromcę potworów. Wiedzieliśmy, że to świetna literatura fantasy, ale co innego przekonanie, a co innego potwierdzenie w postaci prawdziwego szaleństwa, jakie Wiedźmin wzbudził na świecie.
Gołe fakty to: ponad 200 nagród branżowych z całego świata. Oceny w granicach 10/10 od najważniejszych magazynów z branży gier. I ogromny odzew w Internecie, po ukazaniu się trzeciej części Wiedźmina. W powszechnej ocenie, będzie to gra roku 2015, a jej popularność gwarantuje przygotowanie kilkunastu wersji językowych, dla najważniejszych światowych języków. Przy czym dubbing w CD Projekt wykonano z udziałem świetnych aktorów. Choćby z odtwórcą jednej z głównych ról serialu "Gra o Tron", czy grupy znanych aktorów rosyjskich. Popularność "Wied'maka" w Rosji zasługuje na specjalną uwagę.
Sam nie gram w ten rodzaj gier, ale materiały internetowe wywołały moje zainteresowanie i niekłamany zachwyt, nad jakością wiedźmińskiego świata. Jestem dumny, że to nasza firma wyprodukowała tę wspaniałą i nowatorską grę. Cieszy mnie, że dzięki niej mamy darmową reklamę polskiej kultury. Że młodzi ludzie z całego świata z podziwem sięgają po polski produkt. I że wytwór fantazji i talentu Andrzeja Sapkowskiego stał się ikoną światowej popkultury.
A tak się współcześnie reklamuje grę komputerową:
Miracle of Sound
koniecznie zobaczcie także ten filmowy trailer:
Niezapomniana noc
Podzielcie się swoimi opiniami na ten temat.
od kilku tygodni z fascynacją przyglądam się zamieszaniu, jakie na świecie wywołała premiera trzeciej części gry, Wiedźmin - Dziki Gon. Prawdopodobnie w ciągu ostatnich 25 lat żaden produkt polskiej kultury nie odniósł aż tak gigantycznego sukcesu, zarówno w wymiarze finansowym - jeszcze przed premierą kupiono 1,5 miliona kopii gry, jak i w postaci zainteresowania światem wykreowanym przez Andrzeja Sapkowskiego. To cieszy, bez względu na to, czy samemu gra się w gry komputerowe. Gdyż trudno o lepszą reklamę polskiej kultury.
A jest co reklamować. Czytelników prozy Sapkowskiego nie muszę do tego przekonywać, wiedzą jak cudownie złożony, skomplikowany i pełen odniesień do naszej kultury jest świat, po którym porusza się główny bohater - Geralt z Rivii. I jak niezwykłą osobowością obdarzył autor tego pogromcę potworów. Wiedzieliśmy, że to świetna literatura fantasy, ale co innego przekonanie, a co innego potwierdzenie w postaci prawdziwego szaleństwa, jakie Wiedźmin wzbudził na świecie.
Gołe fakty to: ponad 200 nagród branżowych z całego świata. Oceny w granicach 10/10 od najważniejszych magazynów z branży gier. I ogromny odzew w Internecie, po ukazaniu się trzeciej części Wiedźmina. W powszechnej ocenie, będzie to gra roku 2015, a jej popularność gwarantuje przygotowanie kilkunastu wersji językowych, dla najważniejszych światowych języków. Przy czym dubbing w CD Projekt wykonano z udziałem świetnych aktorów. Choćby z odtwórcą jednej z głównych ról serialu "Gra o Tron", czy grupy znanych aktorów rosyjskich. Popularność "Wied'maka" w Rosji zasługuje na specjalną uwagę.
Sam nie gram w ten rodzaj gier, ale materiały internetowe wywołały moje zainteresowanie i niekłamany zachwyt, nad jakością wiedźmińskiego świata. Jestem dumny, że to nasza firma wyprodukowała tę wspaniałą i nowatorską grę. Cieszy mnie, że dzięki niej mamy darmową reklamę polskiej kultury. Że młodzi ludzie z całego świata z podziwem sięgają po polski produkt. I że wytwór fantazji i talentu Andrzeja Sapkowskiego stał się ikoną światowej popkultury.
A tak się współcześnie reklamuje grę komputerową:
Miracle of Sound
koniecznie zobaczcie także ten filmowy trailer:
Niezapomniana noc
Podzielcie się swoimi opiniami na ten temat.