kesk
(Początkujący)
**

Data rejestracji: 15.04.2017
Data urodzenia: 02.07.1982 (36 lat)
Czas lokalny: 19.04.2019, godzina 00:25
Status:

Informacje o kesk
Dołączył: 15.04.2017
Ostatnia wizyta: (ukryte)
Razem postów: 12 (0.02 postów dziennie | 0 procent wszystkich postów)
(Znajdź wszystkie posty)
Razem wątków: 0 (0 wątków dziennie | 0 procent wszystkich wątków)
(Znajdź wszystkie wątki)
Spędzony czas online: (ukryte)
Reputacja: -2 [Szczegóły]

Dane kontaktowe użytkownika kesk
Strona domowa: http://ekredyt-forum.pl/
Prywatna wiadomość: Wyślij prywatną wiadomość do użytkownika kesk
  
Dodatkowe informacje o kesk
Płeć: mężczyzna
Miejscowość: Warszawa
O sobie: Dla odmiany kilka faktów z moich doświadczeń jako posiadacza rachunku w tym Banku, być może ktoś mi pomoże zrozumieć ? Posiadałem 2 lokaty kończące się i zaatakował mnie BOK Banku że przedłuży je na promocyjnych warunkach 2,7% ( rozmowa nagrywana) niby fajnie, wchodzę w temat, jakież było moje zdziwienie że lokaty przedłużona tylko na 1% a nie jak obiecano 2,7% - zerwałem założyłem nowe przemilczałem temat ( niepotrzebnie). Miałem ( właściwie mam dalej mimo że wypowiedziałem ) kredyt odnawialny promocyjne 3,9 tys , zasadniczo niepotrzebne mi było , zadzwoniłem wypowiedziałem telefonicznie , BOK twierdziło że tak można , dyspozycję przyjęto , pytałem o to czy będą opłaty - odpowiedzieli- po wnikliwym kilkuminutowym sprawdzeniu - że absolutnie nie będzie , fajnie - za miesiąc pobrali opłatę za odnowienie kredytu i jakieś odsetki pomimo że w życiu nie pożyczyłem w tym banku złotówki - to jest przedmiotem reklamacji ( również wszystko nagrywane było ). Jednak opinie o banku znalezione w sieci miały być pozytywne. To znaczy chyba przedmiotem reklamacji jest, prosiłem o potwierdzenie na e-mail - odpowiedź była oczywiście wyślemy potwierdzenie - oczywiście nic do dzisiaj nie otrzymałem. Dla pewności wszystko powyższe opisałem i posłałem wiadomość - nikt nie potwierdził jej odbioru. Na końcówkę jeszcze jeden kwiatek : Na koncie zobaczyłem jakieś karne odsetki ( taki opis )?? 1,51 zł niby nic ale za co ? Dzwonię pytam co to jest ok. 9 było, Pan miły stwierdził że sprawdzi bo nie może mi odpowiedzieć od ręki - rozumiem, o 16-00 oddzwonił , i tu pełen szacunek że oddzwonił, mówi że jeszcze nie wie a kończy pracę i obiecał że oddzwoni, może jutro się uda - zatem będziemy drążyć za co - tylko to chyba trochę długo żeby odpowiedzieć na proste pytanie za co ? Może ja się nie znam na branży ale czy tak powinna wyglądać obsługa Klienta i to w Banku internetowym ? Rozumiem że ktoś się myli, ale tu trudno mówić o pomyłce.