To forum używa ciasteczek.
To forum używa ciasteczek do przechowywania informacji o Twoim zalogowaniu jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, albo o ostatniej wizycie jeśli nie jesteś. Ciasteczka są małymi plikami tekstowymi przechowywanymi na Twoim komputerze; ciasteczka ustawiane przez to forum mogą być wykorzystywane wyłącznie przez nie i nie stanowią zagrożenia bezpieczeństwa. Ciasteczka na tym forum śledzą również przeczytane przez Ciebie tematy i kiedy ostatnio je odwiedzałeś/odwiedzałaś. Proszę, potwierdź czy chcesz pozwolić na przechowywanie ciasteczek.

Niezależnie od Twojego wyboru, na Twoim komputerze zostanie ustawione ciasteczko aby nie wyświetlać Ci ponownie tego pytania. Będziesz mógł/mogła zmienić swój wybór w dowolnym momencie używając linka w stopce strony.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poradnik dla najgorszego mistrza gry czyli jak zepsuć sesję i zrazić do siebie graczy
#1
1. Mechaniki systemów RPG są po to, by je zmieniać. Nie wahaj się więc wyrwać swemu podręcznikowi jego mechanicznego serce i wstawić tam zaprojektowanego przez siebie chałupniczego, zasadowego ziemniaka. Zasady z podręcznika były testowane przez dziesiątki osób przed wydaniem, ale to są wszystko kretyni, którzy zarabiają na życie robiąc głupoty. To nic, że w wyniku twoich zmian połowa talentów będzie bezużyteczna, a jeden z graczy może właściwie iść do domu, bo jego postać straciła wszystkie atuty. Te zasady są głupie i trzeba się ich pozbyć, albo je zmienić...

Reszta zasad tutaj
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości