Małżeństwo to instytucja społeczna o swojej określonej tradycji, kształcie i renomie.
Jak dodać do niej homoseksualistów i inne dziwactwa, to już to nie będzie to samo.
Z przykładu biznesowego - załóżmy że jesteś prezesem firmy produkującej wysokiej klasy alkohole, takie co kosztują po co najmniej kilkaset złotych za butelkę. Firmy z tradycją, o dobrze wykształconej i cenionej marce.
Pewnego dnia przychodzi do ciebie doradca, i stwierdza że należy rozwijać sie, i najlepszym na to sposobem jest rozpoczęcie produkcji i sprzedaży tzw. jaboli w kartonowych pudełkach, które będą potem sprzedawane za 4 zł w każdym monopolowym.
Jak myślisz wpłynęłoby to na wartość marki, oraz percepcję sztandarowego produktu? No właśnie, źle. W kręgach muzycznych często mówi się że jakiś zespół który odrzucił swój tradycyjny styl na rzecz szerszej komercjalizacji "sprzedał się", i jest to określenie jak najbardziej negatywne.
To samo czynią małżeństwa homoseksualne z instytucją małżeństwa.
"Związki partnerskie" robią to samo, ale tylko po części, jako że to jednak inna "marka", ale jednak wszyscy wiedzą że to takie małżeństwo lite.
Jak dodać do niej homoseksualistów i inne dziwactwa, to już to nie będzie to samo.
Z przykładu biznesowego - załóżmy że jesteś prezesem firmy produkującej wysokiej klasy alkohole, takie co kosztują po co najmniej kilkaset złotych za butelkę. Firmy z tradycją, o dobrze wykształconej i cenionej marce.
Pewnego dnia przychodzi do ciebie doradca, i stwierdza że należy rozwijać sie, i najlepszym na to sposobem jest rozpoczęcie produkcji i sprzedaży tzw. jaboli w kartonowych pudełkach, które będą potem sprzedawane za 4 zł w każdym monopolowym.
Jak myślisz wpłynęłoby to na wartość marki, oraz percepcję sztandarowego produktu? No właśnie, źle. W kręgach muzycznych często mówi się że jakiś zespół który odrzucił swój tradycyjny styl na rzecz szerszej komercjalizacji "sprzedał się", i jest to określenie jak najbardziej negatywne.
To samo czynią małżeństwa homoseksualne z instytucją małżeństwa.
"Związki partnerskie" robią to samo, ale tylko po części, jako że to jednak inna "marka", ale jednak wszyscy wiedzą że to takie małżeństwo lite.
Nations do not survive by setting examples for others. Nations survive by making examples of others.

