cobras napisał(a):http://www.prawy.pl/z-kraju/6506-bojkot-...kiej-teczy
Bo dawno żadnego bojkotu nie było, i się ludzie nudzą.
To nie tak.
Agencja reklamowa kręci niczym nie wyróżniającą się i kiepską reklamówkę plusa. Potem wynajduje kilku katooszołomów, którym wmawia, ze to gejowska reklama. Wymaga to co prawda ogromnego wysiłku, aby pokazać tym debilom, gdzie ta gejowska tęcza przez ułamek sekundy na reklamie miga. Ja obejrzałem i przyznaję, ze bez podpowiedzi nawet bym jej nie zauważył.
Po czym producenci reklamy klepią się wzajemnie po plecach, gdy debilne katooszołomy reklamują plusa całkowicie za darmo. Przy okazji reklamując i tęczę i homoseksualizm.
Po prostu ręce na taka głupotę katooszołomów opadają. Przez te wszystkie lata nic nie słyszeli o efekcie Streisand?
I duże brawa dla twórców kampanii reklamowej, którzy jak widać o efekcie Streisand sporo wiedzą i potrafią go wykorzystać.
"Dyskusja z idiotami niepotrzebnie ich nobilituje"

