Cytat:U mnie na osiedlu znikły właśnie wszystkie małe spożywczaki, a została Biedronka.Oczywiście, małym firmom ciężko konkurować z wielkimi i nie jest to gra całkiem fair dla tych małych.
Z drugiej strony, małe firmy często działają po prostu źle, powielają stare wzorce, nie szukają nowych rozwiązań, nie dbają o klienta w dostateczny sposób. Mam okazję obserwować kontakty handlowe z niewielkimi polskimi firmami (kilka firm, różne rejony Polski). Nie jest dobrze. Niesłowność (tak, zaraz wysyłam maila - po kolejnym upomnieniu się - zaraz wysyłam maila z fakturą - znowu nic, żadnego przepraszam; traktowanie klienta jako zło konieczne; brak uprzejmości w kontaktach; zawalanie terminów; brak chęci kooperacji; brak nastawienia na pozyskiwanie nowych klientów). Nie twierdzę, że u wszystkich tak jest - ale tak się złożyło, że ogromna większość tych, które widziałam, tak właśnie działa.
Jeśli zabraknie ci argumentów - nazwij mnie kłamczynią i napisz, że łżę.

