Żarłak napisał
Najwyraźniej różnimy sie nieco w ocenie kwestii wierzących, nie będę drążył tematu dalej. Zadałem pytanie : Co ma z tego wynikać? odpowiedzi nie otrzymałem.
Pominąłeś kluczowy wykres płatności VAT obejmujący pierwsze półrocze 2016 roku i obecnego, nie dziwota.
Dodam tylko działania: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finans...id/6047887
Oraz : http://www.rp.pl/Budzet-i-Podatki/306299....html#ap-3
To ostatnie słusznie można uznać za kontrowersyjne, choć próby podobnego dyscyplinowania w UE już było. Jest to problem całej UE. Niemniej coś się przynajmniej próbuje zrobić.
Podaje jeszcze raz :
http://www.oswiata.abc.com.pl/czytaj/-/a...i-historii
Brak rozróżnienia między utrzymaniem ilości godzin, a zmiana ich treści. Nie będę się powtarzał.
Bardzo zwięzła odpowiedź. Utrzymując się w konwencji odpowiem krótko:
Trochę jest aja, aja, trochę be, be.
Link pierwszy z brzegu.
Wicepremier minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin rok temu zaprosił unijnych ekspertów do współpracy przy reformach nauki. "Zawsze warto uczyć się od innych, zawsze warto skonsultować nasz polski punkt widzenia z doświadczeniami i spojrzeniem przyjaciół" - powiedział w środę Gowin komentując decyzję o zaproszeniu ekspertów z KE.
Dyrektor Generalny Komisji Europejskiej odpowiedzialny za badania i innowacje Robert-Jan Smits powiedział: "najważniejsze są konsultacje, otwarty dialog z zainteresowanymi, środowiskiem akademickim, mniej kontroli ze strony państwa, większa wolność, niezależność, międzynarodowa współpraca. Widząc takie plany - a takie są plany (resortu nauki - przyp. PAP), trudno mi nie być optymistą. I z optymizmem spoglądam na realizację tych planów".
Bez komentarza.
Reasumując, traktujesz niepoważnie dyskusję, żądasz źródeł, sam ich nie podajesz. Krytyka na zasadzie "bo jest wszystko kiepsko". Do tego emocjonalne ad personam typu bredzisz.
Cytat:Znowu bredzisz.
Tak trudno przeczytać jedną stronę streszczenia publikacji, do której się odwołałem?
Żaden ankieter zbierając dane nie będzie oceniał wg własnego osądu danej osoby (nie powinien), bo wtedy żadna ankieta nie byłaby potrzebna, dlatego w przytoczonej publikacji wyraźnie napisane jest, że poproszono badanych o zadeklarowanie się jako wierzących, gorliwie wierzących, praktykujących często, rzadko itd.
Wiedziałbyś to, gdybyś przeczytał streszczenie. Z jakiegoś powodu tego nie zrobiłeś woląc napisać jakieś pierdolety nt. niemożliwości określenia charakteru i stanu badanej osoby.
Albo nie rozumiesz czym jest ankieta, albo nieumiejętnie próbujesz zdyskredytować badanie.
Najwyraźniej różnimy sie nieco w ocenie kwestii wierzących, nie będę drążył tematu dalej. Zadałem pytanie : Co ma z tego wynikać? odpowiedzi nie otrzymałem.
Cytat: Czyli mamy wynik 5,5 mld za rok 2016. Za obecny nie mamy danych co do uszczelnienia.
Pominąłeś kluczowy wykres płatności VAT obejmujący pierwsze półrocze 2016 roku i obecnego, nie dziwota.
Dodam tylko działania: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finans...id/6047887
Oraz : http://www.rp.pl/Budzet-i-Podatki/306299....html#ap-3
To ostatnie słusznie można uznać za kontrowersyjne, choć próby podobnego dyscyplinowania w UE już było. Jest to problem całej UE. Niemniej coś się przynajmniej próbuje zrobić.
Cytat:Nie wiem jaki artykuł linkowałeś, bo mi się nie wyświetla.
Godziny zostały zmniejszone czy nie? Użyłeś trybu przypuszczającego, więc uznaję, że taka zmiana nie została wprowadzona.
I pytanie odnośnie drugiego zdania: skąd pomysł, że centralne nauczanie w duchu propagandowego ujęcia narodowej tożsamości może obronić społeczeństwo przed wrogiem zewnętrznym?
Podaje jeszcze raz :
http://www.oswiata.abc.com.pl/czytaj/-/a...i-historii
Brak rozróżnienia między utrzymaniem ilości godzin, a zmiana ich treści. Nie będę się powtarzał.
Cytat: napisał(a):Chciałbym żeby PiS odwaliło się od naszych interesów, bo nacisk jaki wywierają jest bardzo niemiły. A poważniej, to jest to nonsens. Ostatnie dwa lata dyplomacji to jest jakiś horror. (ocena)
Nie ma żadnej dyplomacji, tylko obrażanie się na wszystkich .(cel)
Bardzo zwięzła odpowiedź. Utrzymując się w konwencji odpowiem krótko:
Trochę jest aja, aja, trochę be, be.
Cytat:Co z tą edukacją wyższą?
Link pierwszy z brzegu.
Wicepremier minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin rok temu zaprosił unijnych ekspertów do współpracy przy reformach nauki. "Zawsze warto uczyć się od innych, zawsze warto skonsultować nasz polski punkt widzenia z doświadczeniami i spojrzeniem przyjaciół" - powiedział w środę Gowin komentując decyzję o zaproszeniu ekspertów z KE.
Dyrektor Generalny Komisji Europejskiej odpowiedzialny za badania i innowacje Robert-Jan Smits powiedział: "najważniejsze są konsultacje, otwarty dialog z zainteresowanymi, środowiskiem akademickim, mniej kontroli ze strony państwa, większa wolność, niezależność, międzynarodowa współpraca. Widząc takie plany - a takie są plany (resortu nauki - przyp. PAP), trudno mi nie być optymistą. I z optymizmem spoglądam na realizację tych planów".
Bez komentarza.
Reasumując, traktujesz niepoważnie dyskusję, żądasz źródeł, sam ich nie podajesz. Krytyka na zasadzie "bo jest wszystko kiepsko". Do tego emocjonalne ad personam typu bredzisz.

