Dzięki za wyjaśnienie Brainlessie.
Jeśli FR tak bardzo się sprzeciwia tej budowie to faktycznie warto ją rozważyć...
Zwróci się, ale po kilkudziesięciu latach. A jak teraz wygląda żeglowanie po zalewie z portu elbląskiego? Chyba można sobie, zadając więcej trudu, popłynąć od Gdańska Wisłą i później przez śluzę? A jeśli Elbląg ma obsługiwać głównie jachty turystyczne to czy potrzebny jest do tego przekop za 0,88 mld zł? Może da się taniej? Czy się nie da?
pilaster napisał(a): Akurat budowa kanału przez Mierzeję Wiślaną to chyba jedyny sensowny pomysł PIS. I dlatego na pewno nigdy realnie nie powstanie (ale co się nakradną przy tym, to ich), bo przecież PIS nie może zrobić niczego, co by realnie zaszkodziło Rosji.
Potencjał turystyczny Zalewu Wiślanego jest bardzo duży. W pobliżu są obiekty znane na całym świecie - Sztutoff, kanał elbląski, czy Frombork. A do tej pory nie było tam jachtem dostępu.
Dodatkowo Elbląg jest portem, ze wszystkich innych położonym najbliżej Warszawy. Jak ktoś ze stolicy chciałby sobie w weekend popływać jachtem po morzu, to lokalizacja marin w Elblągu jest optymalna.
Kanał zwróci się na samym ruchu turystycznym i rekreacyjnym.
Jeśli FR tak bardzo się sprzeciwia tej budowie to faktycznie warto ją rozważyć...
Zwróci się, ale po kilkudziesięciu latach. A jak teraz wygląda żeglowanie po zalewie z portu elbląskiego? Chyba można sobie, zadając więcej trudu, popłynąć od Gdańska Wisłą i później przez śluzę? A jeśli Elbląg ma obsługiwać głównie jachty turystyczne to czy potrzebny jest do tego przekop za 0,88 mld zł? Może da się taniej? Czy się nie da?
The Phillrond napisał(a):(...)W moim umyśle nadczłowiekiem jawi się ten, kogo nie gnębi strach przed nieuniknionym i kto dąży do harmonijnego rozwoju ze świadomością stanu rzeczy
“What warrior is it?”
“A lost soul who has finished his battles somewhere on this planet. A pitiful soul who could not find his way to the lofty realm where the Great Spirit awaits us all.”
.

