Dla mnie kapitalny jest ten kamerzysta, który wyczynia niesamowitości "looking for the best shot". Wydawać by się mogło, że trudno z kimś takim wymyślić coś dynamicznego, a on robi rzeczy wielkie, niestrudzony. Podkop pod torami mnie zwłaszcza ujął.
W tekście skupiłem się na analizie formy, bo w tym wypadku wydała mi się ważniejsza, ale analiza treści też przynosi ciekawe obserwacje, jak sam pokazujesz. Film hipnotyzuje. W końcówce odleciałem w inny świat.
Oglądałem tę wersję https://www.youtube.com/watch?v=UDHgm-PpY2w Też bardzo dobrze dobrana ścieżka. Ale wydaje mi się, że bez dźwięku również dałby radę.
No i ciesze się, że mogłem pomóc. Zachęcam też do innych dziesiątek. Nie jest ich wiele.
W tekście skupiłem się na analizie formy, bo w tym wypadku wydała mi się ważniejsza, ale analiza treści też przynosi ciekawe obserwacje, jak sam pokazujesz. Film hipnotyzuje. W końcówce odleciałem w inny świat.
Oglądałem tę wersję https://www.youtube.com/watch?v=UDHgm-PpY2w Też bardzo dobrze dobrana ścieżka. Ale wydaje mi się, że bez dźwięku również dałby radę.
No i ciesze się, że mogłem pomóc. Zachęcam też do innych dziesiątek. Nie jest ich wiele.

