przepisy napisał(a):11. Faule
...
Wszystkie punkty zdobyte w brejku przed ogłoszeniem faulu są zaliczane, ale rozgrywający nie otrzymuje punktów za żadną bilę wbitą w zagraniu, w którym ogłoszony został faul
przepisy napisał(a):14. Faul i chybienie
(Foul and a Miss) Rozgrywający powinien, maksymalnie wykorzystując swoje umiejętności, próbować trafić bilę rozgrywaną. Jeżeli sędzia uzna tę zasadę za naruszoną, ogłasza FAUL I CHYBIENIE, z wyjątkiem przypadków, gdy na stole pozostała tylko bila Czarna
...
Po ogłoszeniu faulu i chybienia następny zawodnik może nakazać faulującemu ponowną grę z pozycji powstałej lub poprzedniej.
Czyli wydaje mi się, że trzeba wrzucić najpierw za jednym razem wszystkie czerwone, potem żółtą, potem żółtą, zieloną, brązową, niebieską i różową, potem spudłować na czarnej i przy drugim podejściu ją dobić, za co nie otrzymujemy już punktów.
Martwi mnie jednak przepis, który mówi, że frame jest zakończony przez wbicie lub faul gdy został tylko czarna bila.
Ale chyba są od tego wyjątki. Czasami sytuacja wymaga kontynuowania, gdy została tylko czarna bila. Zachodzi to jednak wtedy, gdy wynik jest bliski, a tu bliski być nie może.
Więc nie jestem pewny odpowiedzi, ale nic lepszego nie przychodzi mi do głowy.
Poza tym nie lubię snookera i nie bawię się z wami w te głupie zagadki.

