lumberjack napisał(a): No i co zrobisz? Nic nie zrobisz. Polacy nie mają mentalności francuskich żółtych kamizelek.
Ale kurwa mać tu wszystko z góry wskazywało na niepowodzenie. To tak jakby usprawiedliwiać kogoś kto świadomie wyjeżdża ci na czołówkę i liczy na to, że jakoś uda się wyminąć, bo może jakiś czynnik losowy się stanie i uratuje przed tragicznym końcem.
No, i prawie nikogo to nie obchodziło. Taki kraj, tacy ludzie.
Adam M. napisał(a): Tak zupelnie przy okazji, czy uwazacie ze CPK bedzie mialo jakikolwiek sens po uruchomieniu nowego lotniska w Berlinie?
Ktore chyba jednak zostanie otwarte wczesniej niz CPK.
Na tyle na ile udało mi się zorientować, to w dłuższej perspektywie może mieć jakiś sens, ale musi być to konsekwentny plan, który wiąże się prawdopodobnie z zamknięciem 3-4 lotnisk dla dużego ruchu pasażerskiego. Radom może przejąć część ruchu z Okęcia, które na tę chwilę osiąga granice przepustowości, ale i tak jest mniej sensowny od Modlina. Więc po wybudowaniu CPK - plan jest taki, aby rozwijać je stopniowo, by rosło wraz ze zwiększającym się ruchem - należy zamknąć Radom i stopniowo przenosić ruch z Okęcia. Nie wiem co z Modlinem jako bazą dla tanich przewoźników, czy może ona się tam utrzymać, bo nowy port lotniczy może zaoferować lepsze warunki. Więc zamykamy lub częściowo zamykam trzy porty, a czwartym jest ten w Łodzi, który straci sens po budowie i skomunikowaniu kraju z CPK.
Jednym z problemów tej inwestycji są pola do nadużyć i np. niekonsekwencja z powodu rozciągnięcia realizacji w czasie, albowiem podają, że ma on zostać udostępniony najwcześniej w 2035 r.
The Phillrond napisał(a):(...)W moim umyśle nadczłowiekiem jawi się ten, kogo nie gnębi strach przed nieuniknionym i kto dąży do harmonijnego rozwoju ze świadomością stanu rzeczy
“What warrior is it?”
“A lost soul who has finished his battles somewhere on this planet. A pitiful soul who could not find his way to the lofty realm where the Great Spirit awaits us all.”
.

