No dobrze, to ja mam teraz pytanie do Fizyka. Jako hobbysta, żeby potem nie było.
Ja wiem, że wymyślanie koła na nowo to tylko w wypadku, jeśli człowiek chce się czegoś nauczyć, bo profesjonalizm to jest opieranie się na istniejących technologiach. Problem w tym, że klasyczna suita programowania w Sieci - HTML/CSS/JS - to jest prowizorka na prowizorce i poprawki do poprawek; tam nawet wątków nie ma, tylko funkcje "kolorowe". Ja wiem, że politycznie jest nie drażnić Bernersa-Lee, tudzież innych tuzów, więc się zapytuję tylko uprzejmie, czy przewidujecie dodatkowe bindingi do innych języków interpretowanych. Jest jakaś nadzieja na Ruby'ego czy Pythona?
Also, załóżmy że chciałbym napisać pod Waszą sieć aplikację i w tej aplikacji porysować sobie coś trójwymiarowo; załóżmy, że byłyby to takie czołgi malutkie na planszy heksagonalnej.
Jak mi je każecie rysować WebGLem po kanwach, to się zacznę wyrażać brzydko; ale jak mi powiecie, że da się to zrobić Rustem w jakimś okienku OpenGL, to mogę się tego Rusta nauczyć. Jakby się jeszcze dało znakładkować całość językiem znaczników, jak w Wesnoth zrobili z kodem w C++, to o takie fajne coś by właśnie chodziło, żeby to u Was zadziałało. Zadziała?
Ja wiem, że wymyślanie koła na nowo to tylko w wypadku, jeśli człowiek chce się czegoś nauczyć, bo profesjonalizm to jest opieranie się na istniejących technologiach. Problem w tym, że klasyczna suita programowania w Sieci - HTML/CSS/JS - to jest prowizorka na prowizorce i poprawki do poprawek; tam nawet wątków nie ma, tylko funkcje "kolorowe". Ja wiem, że politycznie jest nie drażnić Bernersa-Lee, tudzież innych tuzów, więc się zapytuję tylko uprzejmie, czy przewidujecie dodatkowe bindingi do innych języków interpretowanych. Jest jakaś nadzieja na Ruby'ego czy Pythona?
Also, załóżmy że chciałbym napisać pod Waszą sieć aplikację i w tej aplikacji porysować sobie coś trójwymiarowo; załóżmy, że byłyby to takie czołgi malutkie na planszy heksagonalnej.
Jak mi je każecie rysować WebGLem po kanwach, to się zacznę wyrażać brzydko; ale jak mi powiecie, że da się to zrobić Rustem w jakimś okienku OpenGL, to mogę się tego Rusta nauczyć. Jakby się jeszcze dało znakładkować całość językiem znaczników, jak w Wesnoth zrobili z kodem w C++, to o takie fajne coś by właśnie chodziło, żeby to u Was zadziałało. Zadziała?
