lumberjack napisał(a): Aby uczcić celebrację Miesiąca Dumy przez środowiska LGBTQ+, bawarski producent dodał w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) do swojego logo tęczowe barwy. W sieci zawrzało jak rzadko: część użytkowników zadeklarowało wsparcie, wielu stwierdziło, że nie chce mieć z BMW już nic wspólnego. Powstaje pytanie – BMW zyska czy straci?
[...]Spadku sprzedaży – przynajmniej chwilowo – nie będzie, bo najgłośniej krzyczeli przede wszystkim młodzi i jeszcze niezbyt majętni użytkownicy starszych modeli BMW: głównie E36, E46 i E39. Na razie, choćby nie wiadomo jak mocno ci młodzi gniewni (w pewnych kręgach znani zbiorczo jako „Sebixy”) się oburzali, to na politykę swojego do niedawna ulubionego koncernu nie wpłyną.
Łehehehehehe, pedalskie BMW. Coś mi się widzi, że popularność zyska Wołga i Łada.

