Dwa Litry Wody napisał
To są ogólne zasady do zastosowania wszędzie, nic więcej. Nie ma w tym nic odkrywczego, samo się nic nie zrobi i nic nie zostanie podane na tacy. Nie istenieje inwestycja której nie można położyć. Takie odkrywanie, że Słońce świeci.
To wykaż nierealność założeń, przyda się do audytu. Gdybyś chciał rzeczywiście poważnie dyskutuwać sprawdził byś czym jest podany przeze mnie hub budapesztański. Zajrzyj tutaj.
Objemuje on część krajów potencjalnie zaiteresowanuch CPK. Z Raportu: Od 2036 roku, tj. w trzecim etapie, dynamika wolumenu cargo jest już istotnie niższa niż w początkowych latach po otwarciu CPK. Sugeruje to, że w tym okresie proces przejmowania ruchu z innych lotnisk będzie już zakończony, a głównym determinantem ruchu cargo będą zmiany otoczenia makroekonomicznego w Polsce i krajach Europy Środkowej (Austria, Litwa, Węgry, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Łotwa, Słowenia i Estonia), dla których CPK może stać się ważnym portem lotniczym z perspektywy transportu towarowego.
Dlatego należy się spieszyć lub zweryfikować założenia, wspomniałem o korekcie. Nie można wylewać dziecka z kapilą. Tyle tylko, że można dyskutować z argumentami, nie z antypisizmem.
Cytat:A rzeczywistość, jest taka, że sporządzając ów raport (klik), którego Gladiator zapewne nawet a oczy nie widział, EY
"przyjął założenie, że wszystkie otrzymane od Klienta dane, analizy oraz informacje są prawdziwe, poprawne i kompletne i w związku z tym nie dokonywał ich weryfikacji ani korekty, poza wyeliminowaniem oczywistych błędów, widocznych bez konieczności dokonywania analizy" oraz, że "Wszystkie prognozy zawarte w niniejszej analizie były konstruowane przy założeniu optymalności otoczenia prawnego i instytucjonalnego, w tym m.in. w zakresie prawa podatkowego i celnego w Polsce. Oznacza to, że wyniki analizy należy traktować jako górne oszacowania, a stopień realizacji potencjału CPK będzie zależał od skuteczności realizacji działań strategicznych towarzyszących rozwojowi CPK, takich jak optymalizacja infrastruktury i relacji biznesowych, promocja lotniska oraz optymalizacja otoczenia regulacyjnego." Innymi słowy mamy dokładnie to o czym mówił Socjopapa.
To są ogólne zasady do zastosowania wszędzie, nic więcej. Nie ma w tym nic odkrywczego, samo się nic nie zrobi i nic nie zostanie podane na tacy. Nie istenieje inwestycja której nie można położyć. Takie odkrywanie, że Słońce świeci.
Cytat:Wyliczeń EY nie trzeba obalać – wystarczy wskazać, że opierają się na nierealnych założeniach, np. na takim, że CPK będzie w pełni funkcjonalnym „hubem” już w lipcu 2028 roku. Natomiast inwestorzy do wykładania kasy nie potrzebują wiary w sukces CPK, a w zdolność państwa polskiego do regulowania zaciągniętych zobowiązań - jak bank pożycza ci pieniądze, to interesuje go czy uda ci się zbudować za nie dom, tylko czy je oddasz w terminie z należnymi odsetkam
To wykaż nierealność założeń, przyda się do audytu. Gdybyś chciał rzeczywiście poważnie dyskutuwać sprawdził byś czym jest podany przeze mnie hub budapesztański. Zajrzyj tutaj.
Objemuje on część krajów potencjalnie zaiteresowanuch CPK. Z Raportu: Od 2036 roku, tj. w trzecim etapie, dynamika wolumenu cargo jest już istotnie niższa niż w początkowych latach po otwarciu CPK. Sugeruje to, że w tym okresie proces przejmowania ruchu z innych lotnisk będzie już zakończony, a głównym determinantem ruchu cargo będą zmiany otoczenia makroekonomicznego w Polsce i krajach Europy Środkowej (Austria, Litwa, Węgry, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Łotwa, Słowenia i Estonia), dla których CPK może stać się ważnym portem lotniczym z perspektywy transportu towarowego.
Dlatego należy się spieszyć lub zweryfikować założenia, wspomniałem o korekcie. Nie można wylewać dziecka z kapilą. Tyle tylko, że można dyskutować z argumentami, nie z antypisizmem.

