Dwa Litry Wody napisał(a): Myślę, że by trafiło. Wygoogluj na jutjubie spoty reklamowe McDonaldsa albo np. Nutelli. Są tam kobiety i mężczyźni, dzieci i starcy, kolorowi i biali, pełnosprawni i niepełnosprawni, wysocy i niscy, ci mniej i ci bardziej zamożni, czasem nawet są zwierzęta. Tylko grubych jak ze świecą szukać. A przecież te reklamy kierowane są do społeczeństw, w których gdzieś tak co czwarta osoba jest otyła. Przypadek? Nie sądzę…To są reklamy. One mają za zadanie sprzedać produkt. Przecież żaden producent nie wyda kasy na reklam zniechęcającą do oferowanych przez niego wyrobów. Za to kiedyś widziałam w telewizji kampanię społeczną, w której jakiś gość zamawia dla siebie i rodziny zestaw frytkowo-hamburgerowy, a kasjerka zaczyna wyliczankę: to znaczy, chce pan zamówić otyłość, nadciśnienie itd.
- Myślałem, że ty nie znasz lęku.
- Mylisz się. Lęku nie zna tylko głupiec.
- A co robi wojownik, kiedy czuje strach?
- Pokonuje go. To jest w każdej bitwie nasz pierwszy martwy wróg.
- Mylisz się. Lęku nie zna tylko głupiec.
- A co robi wojownik, kiedy czuje strach?
- Pokonuje go. To jest w każdej bitwie nasz pierwszy martwy wróg.

