bert04 napisał(a): W sumie nie powinienem być zaskoczony. Jedną z tez na temat DEI i podobnych akcji było to, że jest to forma reklamy. IKEA promująca jakieś inkluzywności dla gejów i ewentualnie transów chce ocieplić swój wizerunke wśród klientów kasiastych, nawet za cenę wnerwienia jakichś klientów nie-kasiastych. Tutaj ten mechanizm widocznie zadziałał w przeciwną stronę, klienci kasiaści zmniejszyli zakupy u producentów właśnie z powodu DEI.Nie chodzi tutaj raczej o klientów kasiastych vs klientów niekasiastych, ale o miasto vs prowincja (Deere produkuje sprzęt rolniczy) i w ogóle o konflikt kulturowy (Harley Davidson jako symbol pewnej kultury pewnego pokolenia).
|
Poprawność polityczna coraz bradziej terroryzuje!
|
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
