Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
O co się toczyły wojny i walki na przestrzeni wieków i jaki był ich finał?
#1
Przykłady:
1. Dawne Zamki na wzgórzu otoczone murem i fosą
- rycerze przyjeżdżali napaść na zamek innego księcia, żeby:
zabrać skarby, złoto, pierścionki, naszyjniki w ilości 500kg od z jednego zamku - rycerze nie mieli tyle pieniędzy żeby kupić dużo pierścionków od kupców z innego kraju a chcieli nosić po 3 pierścionki na jednym palcu,
- żeby zabrać odzież i garnki, bo ich poddanym chłopom  nie chciało się pracować i wytwarzać odzieży i garnków bo woleli pod chałupą z drewna pić wódkę lub bimber
- żeby zabrać żywność kapustę, marchewkę i ziemniaki bo lubili się cieszyć z tego, że inni ludzie głodują ci na zamku i ich chłopi podczas gdy oni mają jedzenia w bród,
- żeby ukraść kobiety na dziewki do seksu i przymusowe żony, to były potrzeby podobne do polowania na zające, potrzebowali zgarnąć jakąś zdobycz,
- żeby spalić zamek innego księcia bo lubili patrzeć na pożar,

Może ktoś zna jakieś materiały, czy rycerze napadający na zamki spowiadali się u katolickiego księdza ze zbiorowej kradzieży, z wykroczenia przeciwko przykazaniu "Nie kradnij". A co katolicki klecha doradzał tym rycerzom przed wyprawą na grabienie obcego zamku?



2. Indianie Ameryki Północnej - plemiona walczyły ze sobą  o skalpy dla sportu, z braku innej rozrywki

3. Wojny religijne Inkwizycja - "masz mnie słuchać bo ja ci tak karzę" - motyw tych wojen

4. 2 Wojna Światowa - wojna o przestrzeń życiową dla Niemców, Państwa i ludzie stosowały zasadę "Wolność Tomku w swoim Domku" i nie potrafiły się porozumieć a interesy gospodarcze się zazębiały na obce terytoria,

5. Wojna w Syrii ostatnio - nie wiadomo o co, ludzie nie potrafili policzyć zadania z matematyki z 6 klasy który pociąg dojedzie szybciej do mety, albo w którym miejscu miną się pociągi jadące z naprzeciwka i podawali wyniki losowe rozwiązania tego zadania oraz uzasadniali swoją rację przy pomocy karabinów, zrzutów bomb i wojny. Chodzi mi o to, że te pociągi to jak zadanie: " Komunizm, kapitalizm czy ustrój islamski - w którym ustroju mniej Syryjczyków będzie głodować, a którym ustroju będą głodować tylko ci zdrowi jak wieprzki, którym się nie będzie chciało pracować?"   Jak chodziłam do podstawówki to sporo koleżanek miało problemy z takimi zadaniami, bo pani od matematyki prosiła mnie żebym tym koleżankom udzielała bezpłatnych korepetycji, ale pomimo mojego cierpliwego tłumaczenia koleżanki nie za wiele się nauczyły i jako osoby dorosłe też tego chyba nie potrafią pojąć tego typu zadań. No a strzelanie z karabinu jest chyba łatwiejsze dla kogoś kto powtarzał klasę w podstawówce z powodu matematyki lub matematyki i fizyki niż rozwiązanie takiego zadania albo udanie się do korepetytora. Nie wiem czy do wojska przyjmują na żołnierza takie osoby które nie umią zadania z 6 klasy z matematyki z podstawówki. Bo moja koleżanka która miała problemy z matmy na poziomie 6 klasy, w wieku 40 lat kończyła zaoczne liceum i dalej nie umiała ułamków i liczb ujemnych z poziomu podstawówki bo prosiła mnie wtedy o korepetycje za które dostałam słoik kiszonej kapusty i słoik ogórków kiszonych bo odmówiłam przyjęcia 40zł. A koleżanka się chwaliła, że na egzamin maturalny ktoś wyniesie tematy zadań do ubikacji do rozwiązania i stamtąd odbierze je spowrotem. Ta koleżanka skończyła jeszcze potem jakieś studia zaoczne dla dorosłych chyba na marketingu albo czymś podobnym. Tak, że jak ktoś ma dyplom wyższej uczelni to nie znaczy, że umie zadania z matmy z podstawówki. Nie wiem jak jest w szkołach wojskowych czy podobnie jak na studiach z marketingu? Nie wiem czy są tacy żołnierze zawodowi, którzy nie umią zadań o pociągach oraz ułamków i liczb ujemnych. Politycy też chyba mogą nie umieć. Bo np. Wałęsa skończył elektryczną zawodówkę a ta moja koleżanka,  która potem skończyła studia dla dorosłych na tym marketingu to zaraz po podstawówce skończyła chemiczną zawodówkę, więc jakby jest na poziomie Wałęsy.
Ale teraz żołnierzami rządzą Tusk i Kaczka, którzy chyba umią zadania o pociągach, ułamki i liczby ujemne więc chyba wiedzą co robią.


Jest jakaś profesjonalna analiza tych wojen, opracowanie historyczne lub ktoś potrafi jakoś konkretniej usystematyzować te wojny ich przyczyny, cele i osiągi oraz wyniki?
W Niebie są Chóry Anielskie i nie płynie czas

W Niebie Maryja nic nie je, nie pije, nie oddycha i nie bije jej serce, nie spaceruje, nie rosną jej włosy i paznokcie, nie wydziela potu, nie mówi i nie myśli

Siedzi naga przywiązana pasami do krzesła i słucha modlitw oraz trzyma palec wskazujący w buzi
Codziennie o 22:00 anioł Gabriel odwiązuje Maryję z pasów i Maryja robi kupę do nocnika oraz sika

W piątek przychodzi do Maryi nagi Jezus z własnym pełnym 10litrowym nocnikiem, otwierają się przestworza i razem wyrzucają kupy z 2 nocników do Wisły na wlocie do Warszawy.
Maryja i Jezus nie odczuwają w Niebie już zapachów dlatego nie czują smrodów z nocników, które napełniają przez cały tydzień.

W Niebie rosną jagody manna i fruwają przepiórki, które zjada Jezus, a Maryja demonstruje "cud robienia kupy" czyli nic nie je a robi kupy.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
O co się toczyły wojny i walki na przestrzeni wieków i jaki był ich finał? - przez gąska9999 - 21.11.2019, 06:56

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości