Zasady gry
I Pierwsza tura - zbieranie przewidywań
1. Gracze mogą przedstawić dowolną liczbę różnych zdań opisujących możliwe zdarzenia, które będą miały miejsce w Wichrach zimy lub dotyczących samej książki.
2. Zaleca się używanie zdań twierdzących.
3. Zdania można podawać w dowolnej liczbie postów w dowolnych odstępach czasu.
4. Używamy konwencji "lub" oznacza alternatywę, a "albo" alternatywę wykluczającą. Słowo "ewentualnie" oznacza możliwy, ale niekonieczny wyjątek.
5. W przypadku niejasności dowolni gracze mogą domagać się sprecyzowania, co oznacza zdanie. W przypadku braku sprecyzowania - zdanie jest wykreślane.
6. Jeśli przed wydaniem tomu zostaną wydane jakieś jego rozdziały, w których zajdą lub zostaną wykluczone podane zdania, zdania te zostają wykreślone i nie liczą się w rozrachunku.
7. Pierwsza tura kończy się wraz z sierpniem 2014 roku. Po tym czasie pozostają 2 tygodnie na ewentualne sprecyzowanie zdań (patrz punkt 4).
II Druga tura - głosowanie
1. Uczestnictwo w pierwszej turze nie jest obowiązkowe, by wziąć udział w głosowaniu.
2. Gracz może zagłosować na każde ze zdań "tak" lub "nie", lub wstrzymać się od głosowania na nie.
3. II tura kończy się wraz z wydaniem angielskojęzycznego tomu Wichrów zimy.
III Punktacja
1. Gracz otrzymuje 0 punktów za zdania, od głosowania na które wstrzymali się.
2. Gracz otrzymuje 1 + (liczba graczy, którzy nie wstrzymali się od głosowania na zdanie) + 2*(liczba graczy, którzy głosowali na zdanie przeciwnie niż dany gracz) punktów jeśli zagłosował poprawnie.
3. Gracz otrzymuje przeciwną do ww. liczbę punktów jeśli zagłosował niepoprawnie.
4. Zwycięzcą jest gracz z najwyższą liczbą punktów.
5. W przypadku remisu rozstrzygającym są kolejno: liczba zdań, na które gracze udzielili głosowali, liczba zdań, na które głosowali poprawnie, a ostatecznie kolejność udzielenia odpowiedzi.
6. Wszyscy gracze zobowiązani są zakupić dla zwycięzcy butelkę napoju alkoholowego wybranego przez zwycięzcę (limit ceny 100 PLN).
I Pierwsza tura - zbieranie przewidywań
1. Gracze mogą przedstawić dowolną liczbę różnych zdań opisujących możliwe zdarzenia, które będą miały miejsce w Wichrach zimy lub dotyczących samej książki.
2. Zaleca się używanie zdań twierdzących.
3. Zdania można podawać w dowolnej liczbie postów w dowolnych odstępach czasu.
4. Używamy konwencji "lub" oznacza alternatywę, a "albo" alternatywę wykluczającą. Słowo "ewentualnie" oznacza możliwy, ale niekonieczny wyjątek.
5. W przypadku niejasności dowolni gracze mogą domagać się sprecyzowania, co oznacza zdanie. W przypadku braku sprecyzowania - zdanie jest wykreślane.
6. Jeśli przed wydaniem tomu zostaną wydane jakieś jego rozdziały, w których zajdą lub zostaną wykluczone podane zdania, zdania te zostają wykreślone i nie liczą się w rozrachunku.
7. Pierwsza tura kończy się wraz z sierpniem 2014 roku. Po tym czasie pozostają 2 tygodnie na ewentualne sprecyzowanie zdań (patrz punkt 4).
II Druga tura - głosowanie
1. Uczestnictwo w pierwszej turze nie jest obowiązkowe, by wziąć udział w głosowaniu.
2. Gracz może zagłosować na każde ze zdań "tak" lub "nie", lub wstrzymać się od głosowania na nie.
3. II tura kończy się wraz z wydaniem angielskojęzycznego tomu Wichrów zimy.
III Punktacja
1. Gracz otrzymuje 0 punktów za zdania, od głosowania na które wstrzymali się.
2. Gracz otrzymuje 1 + (liczba graczy, którzy nie wstrzymali się od głosowania na zdanie) + 2*(liczba graczy, którzy głosowali na zdanie przeciwnie niż dany gracz) punktów jeśli zagłosował poprawnie.
3. Gracz otrzymuje przeciwną do ww. liczbę punktów jeśli zagłosował niepoprawnie.
4. Zwycięzcą jest gracz z najwyższą liczbą punktów.
5. W przypadku remisu rozstrzygającym są kolejno: liczba zdań, na które gracze udzielili głosowali, liczba zdań, na które głosowali poprawnie, a ostatecznie kolejność udzielenia odpowiedzi.
6. Wszyscy gracze zobowiązani są zakupić dla zwycięzcy butelkę napoju alkoholowego wybranego przez zwycięzcę (limit ceny 100 PLN).
Tress byłaby doskonałą filozofką. W istocie, Tress odkryła już, że filozofia nie jest tak wartościowa, jak jej się wcześniej wydawało. Coś, co większości wielkich filozofów zajmuje przynajmniej trzy dekady.
— Brandon Sanderson
— Brandon Sanderson