Zaklęcia:
1) Przyzwanie Mohera (koszt 7 punktów many)
Na pole walki przywołuje Moherowy Batalion Szturmowy
2) Absorpcja renty (koszt 4 punkty many; koszt permanentnego utrzymania - 3 punkty many na turę)
Dodaje 2 sztabki złota na turę (wszystkie babcie w okolicy tracą 2 sztabki złota).
3) Mistyczna taca
Twój przeciwnik musi oddać ci swoje sztabki złota. Co łaska, ale nie mniej niż 5 sztabek.
Zdolności:
1) Potęga Zakonu
Immunitet na działania podjęte przez Episkopat
2) Odpalenie Maybacha
Umożliwia szybkie przemieszczanie się. Tylko 50% szans na otrzymanie ciosu od wroga
3) Władca marionetek
Raz na 10 tur możesz przejąć kontrolę nad obcą jednostką
4) Bizmesmen
Wiesz co robić z bengą. Co 5 tur ilość zgromadzonych sztabek złota wzrasta o 10%
5) Drenaż zasobów
Potrafisz zmusić państwo, by dało ci pieniądze z podatków (+2 sztabki złota, raz na 5 tur)
---
Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie. Większości ludzi taki śmiech sprawia ból.
Nietzsche
Nietzsche
---
Polska trwa i trwa mać
Polska trwa i trwa mać