To forum używa ciasteczek.
To forum używa ciasteczek do przechowywania informacji o Twoim zalogowaniu jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, albo o ostatniej wizycie jeśli nie jesteś. Ciasteczka są małymi plikami tekstowymi przechowywanymi na Twoim komputerze; ciasteczka ustawiane przez to forum mogą być wykorzystywane wyłącznie przez nie i nie stanowią zagrożenia bezpieczeństwa. Ciasteczka na tym forum śledzą również przeczytane przez Ciebie tematy i kiedy ostatnio je odwiedzałeś/odwiedzałaś. Proszę, potwierdź czy chcesz pozwolić na przechowywanie ciasteczek.

Niezależnie od Twojego wyboru, na Twoim komputerze zostanie ustawione ciasteczko aby nie wyświetlać Ci ponownie tego pytania. Będziesz mógł/mogła zmienić swój wybór w dowolnym momencie używając linka w stopce strony.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polityczne RPG
#21
III aksjomat nie polega czasem na wypalaniu atomowego krasnala w każdej sytuacji?
I hear the roar of big machine
Two worlds and in between
Hot metal and methedrine
I hear empire down


Odpowiedz
#22
[Obrazek: ace910e32231a64dmed.jpg]

Zaklęcia:

1) Magiczny trunek (koszt 1 punkt many i 1 sztabka złota)

Dodaje 1 punkt do morale

Zdolności:

1) Bitewny szał

Użycie zaklęcia "magiczny trunek" trzy tury z rzędu wywołuje w kibolach stan "amok" (+2 do ataku; -2 do obrony; +2 do morale). W stanie bitewnego szału kibole zyskują dodatkowe, losowo uaktywniające się zdolności:

- rzut kostką brukową/racą/krzesłem (przeciwnik nie jest w stanie odpowiedzieć na taki atak (wyjątek - karta "Oddział Prewencji")

- cios prastarą dębową sztachetą (starożytne radomskie runy na sztachecie wykonanej przez antycznych Warchołów zapewniają dodatkowe 2 punkty obrażeń magicznych)
---
Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie. Większości ludzi taki śmiech sprawia ból.

Nietzsche
---
Polska trwa i trwa mać
Odpowiedz
#23
Może i w radomiu nie ma litości ale miał być pomnik sashy grey Język
I hear the roar of big machine
Two worlds and in between
Hot metal and methedrine
I hear empire down


Odpowiedz
#24
Dragula napisał(a): III aksjomat nie polega czasem na wypalaniu atomowego krasnala w każdej sytuacji?

Nienienie. Trzeci aksjomat to tzw zasada nieruchania. Nieruchanie jest podstawowym zajęciem kuców i libertarian, dlatego też postanowiłem porzucić to ideolo, jako że kłóci się to z moimi życiowymi planami. Ale jeśli mnie Bóg do kapłaństwa powoła to może wrócę na ścieżkę krula Duży uśmiech
Odpowiedz
#25
Ścieżka krula to droga prowadząca ku ciążom. Niechybnie na ciemną stronę mocy prowadząca.

Dragula napisał(a): Może i w radomiu nie ma litości ale miał być pomnik sashy grey Język

Chyba na lotnisku. Wtedy nie jeden by się przeleciał Duży uśmiech
Sebastian Flak
Odpowiedz
#26
Cytat:Ścieżka krula to droga prowadząca ku ciążom. Niechybnie na ciemną stronę mocy prowadząca.

Ależ nie. Krul może, jego III aksjo nie dotyczy. Ale każdy kto wejdzie na jego ścieżkę nie może, bo wyznawców krula III aksjo dotyczy jak najbardziej. To tak jak z sektami, orgie i inne takie fajne rzeczy przydarzają się guru, szeregowi członkowie zapieprzają (w przypadku kuców: rozklejają plakaty i trollują w necie)
Odpowiedz
#27
Czyli tzw. krulestwo to jest odwrotność kurestwa?
Sebastian Flak
Odpowiedz
#28
Nie. Wręcz przeciwnie. Chodzenie do "profesjonalistek" to jest jedyny sposób na "poruchanie" dostępny dla kuca, o ile a) ma pieniądze b) umyje włosy. Bez spełnienia tych dwóch warunków nawet tirówka kuca nie zechce. No a że po spełnieniu warunku b) kuc przestaje być pełnoprawnym kucem, III aksjo pozostaje w mocy.
Odpowiedz
#29
Nie wiem skąd to wiesz, ale ten fragment:

Cytat:Nieruchanie jest podstawowym zajęciem kuców i libertarian, dlatego też postanowiłem porzucić to ideolo,

sugeruje odpowiedź Duży uśmiech Pamiętaj, że w Internecie nic nie ginie Oczko Teraz to już dla potomności zostanie. Na wieki Duży uśmiech Ciekawe czy kiedyś to Twoje wnuki znajdą? Oczko
Sebastian Flak
Odpowiedz
#30
Galahad napisał(a): Nie wiem skąd to wiesz, ale ten fragment:

Cytat:Nieruchanie jest podstawowym zajęciem kuców i libertarian, dlatego też postanowiłem porzucić to ideolo,

sugeruje odpowiedź Duży uśmiech Pamiętaj, że w Internecie nic nie ginie Oczko Teraz to już dla potomności zostanie. Na wieki Duży uśmiech Ciekawe czy kiedyś to Twoje wnuki znajdą? Oczko

Odpowiedź na jakie pytanie?
Odpowiedz
#31
Jak się przejawia trzecioaksjomatyczna krulewskość? Przecież to raczyłeś opisać Oczko Ale nie drążę Duży uśmiech
Sebastian Flak
Odpowiedz
#32
Propozycja kart:
- górnik (zadymiarz naturalnie)
- związkowiec


A poniższe może Cię zainspiruje Drwali:
Spoiler!
The Phillrond napisał(a):(...)W moim umyśle nadczłowiekiem jawi się ten, kogo nie gnębi strach przed  nieuniknionym i kto dąży do harmonijnego rozwoju ze świadomością stanu  rzeczy

“What warrior is it?”

“A lost soul who has finished his battles somewhere on this planet. A pitiful soul who could not find his way to the lofty realm where the Great Spirit awaits us all.”


.
Odpowiedz
#33
Żarłak napisał(a): A poniższe może Cię zainspiruje Drwali:

Fajne, ale ciekawi mnie jedno. Czy przypadkiem nie jest tak, że ktoś z ASZ Dziennik siedzi tu na forum i się zainspirował moim tematem Język

Chociaż ludzie mogą sobie przecież niezależnie wymyślać takie rzeczy - wszak to nic trudnego Uśmiech

Żarłak napisał(a): Propozycja kart:
- górnik (zadymiarz naturalnie)
- związkowiec

A statystyki, zaklęcia i zdolności? Masz jakieś pomysły? Niedługo wezmę się za galahadowego masona, a póki co mam to:

[Obrazek: 14aad165c566424amed.jpg]

Zaklęcia:

1) Ekumenizm (koszt 3 punkty many)

Obniżasz morale (-3 punkty) swoich wojsk, które nie wiedzą już czy walczą o słuszną sprawę, skoro sprawa, o którą walczą wrogowie jest równie słuszna.

2) Kukułcze jajo + mistyfikacja (koszt 5 punktów many)

Podrzucasz samego siebie do sił wroga. Jesteś rozpoznawany przez nie jako przyjaciel. Odblokowuje zdolność "V-ta kolumna"

Zdolności:

1) V-ta kolumna

Dywersja na tyłach wroga, w której zawiera się:

- promowanie pacyfizmu - dodatkowa utrata morale (-2 punkty)
- promowanie ekologii - utrata 1 sztabki złota na turę
- promowanie socjalizmu - utrata 2 sztabek złota na turę
- wspieranie fali migrantów - utrata 2 sztabek złota na turę; utrata morale (-1 punkt)

Dragula napisał(a): Może i w radomiu nie ma litości ale miał być pomnik sashy grey Język

A jest Kaczyńskiego... no i co poradzisz - nic nie poradzisz...
---
Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie. Większości ludzi taki śmiech sprawia ból.

Nietzsche
---
Polska trwa i trwa mać
Odpowiedz
#34
lumberjack napisał(a): A jest Kaczyńskiego... no i co poradzisz - nic nie poradzisz...

Obawiam się, że to wiąże się z pewnym, hmm... odwróceniem ról. Już wam współczuję. Oczko
"All great men should be haunted by the fear of not living up to their potential.
All loyal men should be haunted by the fear of not having done enough for their country.
All honourable men should be haunted by the fear of not having lived a life worthy of those men who came before us." Sigurd
Odpowiedz
#35
lumberjack napisał(a): Fajne, ale ciekawi mnie jedno. Czy przypadkiem nie jest tak, że ktoś z ASZ Dziennik siedzi tu na forum i się zainspirował moim tematem Język



Chociaż ludzie mogą sobie przecież niezależnie wymyślać takie rzeczy - wszak to nic trudnego Uśmiech
;P


lumberjack napisał(a): A statystyki, zaklęcia i zdolności? Masz jakieś pomysły?

Może i mam, ale wtedy stanę się wspólnikiem. Jaki jest limit zaklęć, zdolności na jedną kartę?

Żeby wprowadzić kartę związkowca w kształcie, który przyszedł mi do głowy należy podzielić talię na rodzaje kart wg rang. Czyli wyższe np. władcy marionetek i niższe ich sługi. Dana karta indywidualna (tutaj np. związkowiec) posiada cechy, które wpływają na inne karty wzmacniająco np. górników, stoczniowców, pielęgniarki, kiboli itp.

Karty o wyższej randze mogłyby posiadać zdolności ataku bezpośredniego, ale też pośredniego (np. związkowiec).
Karty z rangą niższą np. stoczniowiec mogłyby działać tylko bezpośrednio.

Związkowiec:

Koszt: 7 złotych cebulionów
Siła: 1
Magia: 6
Charyzma: 10

Zaklęcia:
- może rzucić czar osłabienia na polityków i przedsiębiorców. Kiedy przeciwnik wyłożył kartę polityka lub przedsiębiorcy na stół po zagraniu czaru możesz odebrać mu 2 złote cebuliony albo odwołać akcję danego polityka;
- może rzucić czar "strajk generalny", który uniemożliwia przeciwnikowi podejmowanie akcji z kart polityków lub przedsiębiorców przez jedną turę;

Zdolności:
- wzmacnia twoją propagandę i morale sług (+1 siły i morale dla sług);
- zagrana pozwoala powołać do ataku inną dodatkową kartę: np. górnika, stoczniowca, hordę pielęgniarek.


Górnik/stoczniowiec

Koszt: 2 złote cebuliony
Siła: 9
Magia: 1
Charyzma: 5

Zaklęcia:
- rzuca klątwy na polityków i przedsiębiorców, które odbierają morale -2;

Zdolności:
- Rozpala ognisko z opon co zwiększa siłę ataku o 3;
- Uruchamia syreny zagłuszające oponenta, bo "cham nie przyjmuje żadnej krytyki" co obniża obronę wroga o 2.




lumberjack napisał(a): 1) V-ta kolumna

Dywersja na tyłach wroga, w której zawiera się:

- promowanie pacyfizmu - dodatkowa utrata morale (-2 punkty)
- promowanie ekologii - utrata 1 sztabki złota na turę
- promowanie socjalizmu - utrata 2 sztabek złota na turę
- wspieranie fali migrantów - utrata 2 sztabek złota na turę; utrata morale (-1 punkt)

omg  Duży uśmiech  Biedny Franciszek. Nie zasłużył sobie na to.  Cwaniak
The Phillrond napisał(a):(...)W moim umyśle nadczłowiekiem jawi się ten, kogo nie gnębi strach przed  nieuniknionym i kto dąży do harmonijnego rozwoju ze świadomością stanu  rzeczy

“What warrior is it?”

“A lost soul who has finished his battles somewhere on this planet. A pitiful soul who could not find his way to the lofty realm where the Great Spirit awaits us all.”


.
Odpowiedz
#36
Zasłużył.
[Obrazek: 28056604_988907044585102_653199623384968...e=5B373009]
Odpowiedz
#37
Jak związkowcy to i moherowe berety.

Zaklęcia:
- Zrzuta na Ojca

Jeżeli na stole jest karta kapłana automatycznie dostaje on całe złoto z rent i emerytur każdego z Beretów. Oraz luksusowy samochód, ale dopiero gdy Beret jest bezdomny i martwy.

- Fanatyzm

Atak przypuszczony na siły zbliżone do MB odbija się jak groch od ściany.

Partyjniak:

Zaklęcia:

- Chorągiewka

Zawsze wspomaga najsilniejszą kartę

- Serwilizm

Będzie oddawał głosy tzn. Punkty magii najsilniejszej karcie wzamian za złoto.

Zdolności:

Pożyteczny idiota - karta o dużej charyzmie lub/i sile wykorzystuje Partyjniaka nie tracąc przy tym złota.

Cygan

Zaklęcia:

Pan Da vel. Sprzedam radio

Karta o niskiej sile i charyzmie zostają pozbawiane niewielkich ilości złota.

Pijawka

Zdolności:

Enklawa - na terenie gdzie jest więcej niż jeden Cygan karty służb porządkowych mają blokowane działania co drugą turę.

Żul

Zaklęcia:

Mistrzostwo alchemii

Ataki magiczne nie odnoszą skutku.

Pijawka

Zdolności:

Eremita

- zdolność przetrwania bez złota

I to by było na tyle. Na razie Oczko
Sebastian Flak
Odpowiedz
#38
Żarłak napisał(a): Może i mam, ale wtedy stanę się wspólnikiem.

Znaczy się - jeśli chodzi o mnie, to chciałbym aby ta gra i karty były na zasadzie open source Oczko Mogę wszystkie wykonane karty udostępnić w formacie XCF, żeby każdy kto ma GIMPa mógł sobie w nich grzebać według własnego widzimisię.

Lub po prostu żeby poprawiać moje błędy Uśmiech Wiadomo, że niektóre karty są przewartościowane a niektóre niedowartościowane.

Jeśli chcesz, to karty wymyślone przez ciebie będą kopyrajt orajt Ogólnie mam teraz parę dni wolnego, bo następne zlecenie od poniedziałku, więc może zdążę zrobić twoje karty Uśmiech

Nie wiem jak Galahad się ustosunkuje do kwestii swojej karty Masonów.

Żarłak napisał(a): Jaki jest limit zaklęć, zdolności na jedną kartę?

Na razie nie ma. Najlepiej robić tyle ile jest się w stanie wymyślić, a potem najwyżej będzie można wszystko balansować i modyfikować.

---

[Obrazek: e2ea2b1de2f94f60med.jpg]

Galahad napisał(a): Zaklęcia:

Wykorzystaj i porzuć - Przejmuje sylwetkę każdego podatnego na złoto tj. bankierów, polityków i kogo tam jeszcze wymyślisz.
Infiltracja - wybrany przeciwnik czeka kolejkę i traci losową kartę uznaną za przejętą przez Masonerię.
Spisek - przeciwnik traci ruch na dwie kolejki jeżeli na stole pojawi się Żyd

Zdolności:

1) Influencja - Powiela manę odbierając ją przeciwnikom
2) Scrooge - Nie tracisz złota dopóki jest karta w grze

Żarłak napisał(a): omg Duży uśmiech Biedny Franciszek. Nie zasłużył sobie na to. Cwaniak

Dobra karta, mocna, jeśli tylko podrzucić ją przeciwnikowi Duży uśmiech
---
Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie. Większości ludzi taki śmiech sprawia ból.

Nietzsche
---
Polska trwa i trwa mać
Odpowiedz
#39
Panie, mnie pasi ołpen surs Duży uśmiech
Sebastian Flak
Odpowiedz
#40
Dziękuje za pomysły, teraz będę miał co robić Uśmiech A możecie wymyślić jeszcze jakieś zdolności do tych kart (jako mięso armatnie nie mają żadnej many, a co za tym idzie zaklęć):

[Obrazek: fc10ad103af31cb6med.jpg]

1) "Raz sierpem raz młotem w czerwoną hołotę"

+1 do ataku gdy walczysz z lewakami. Wszyscy, którzy mają inne poglądy niż ty, to lewacy.

2) Palenie tęczy

+1 do radości z dobrej zabawy, a w konsekwencji +1 do morale

[Obrazek: 5b139a1b43b49349med.jpg]

Zdolności:

1) Odwaga Lewaka

Pojedyncza karta "Antifa" nie może być użyta przeciwko jakiejkolwiek jednostce przeciwnika (działa permanentne przekleństwo "Strach"). Na stole trzeba mieć przynajmniej trzy karty "Antifa" aby móc nimi atakować. Wszystkimi trzema atakuje się ten sam cel.


2) "Niszcz faszyzm!"

+1 do ataku gdy walczysz z faszystami. Wszyscy, którzy mają inne poglądy niż ty to faszyści.
---
Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie. Większości ludzi taki śmiech sprawia ból.

Nietzsche
---
Polska trwa i trwa mać
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości