ErgoProxy napisał(a):pilaster napisał(a):Wyborcy kierujący się emocjami to zdecydowana mniejszość. Są tacy w elektoracie Kukiza, ale już nie za bardzo w innych partiachBrehehe. Tak, gdyby tylko ktoś zechciał posłuchać pilastra, jak nikt nie chce, to już by mu pilaster tak obmyślił kampanie, że zgarnąłby całe trzydzieści procent elektoratu. Autystyków.
Mieć dobry program, a przekonać wyborców, że się go traktuje serio i wie się, jak go zrealizować, to są dwie różne rzeczy.
Zakotem
Cytat:czy Partia palikocia wskazywała wroga jako wroga właśnie ze względu na to, że jest "bogaty i wpływowy"?
Owszem, w partyjnych organach co rusz się znajdowały szczegółowe opisy spasionych, śpiących na górach pieniędzy zrabowanych ludowi "Watykańczyków"
Cytat: konsumenci prawie nigdy nie kierują się reklamą lub jakością opakowania, dlatego właśnie nie opłaca się w takie pierdoły inwestować i na rynku wygrywają firmy olewające marketing.
Opłaca się inwestować w marketing i opakowanie, jeżeli produkty w istotnych kwestiach (cena, jakość) różnią się niewiele, albo nawet wcale (jak Coca cola i Pepsi). Zresztą zależności pomiędzy intensywnością marketingu a poziomem sprzedaży są bardzo silnie nieliniowe, zawikłane i nieintuicyjne.