Liczba postów: 4,666
Liczba wątków: 429
Dołączył: 07.2004
Reputacja:
14
Płeć: mężczyzna
"Osada" mnie zachwyciła. Może ta recenzja spowoduje, że inaczej na ten film spojrzycie: http://www.film.org.pl/prace/osada_2.html
Liczba postów: 1,924
Liczba wątków: 10
Dołączył: 12.2005
Reputacja:
0
"Pasja" ueber Alles!! 8-) - pozostałe filmy religijne to szmira (w najlepszym przypadku).
Poza tym wszystkie filmy z Arnoldem Sch.
He, he - niewybredny mam gust...
:]
Bart napisał(a):"Osada" mnie zachwyciła. Może ta recenzja spowoduje, że inaczej na ten film spojrzycie: http://www.film.org.pl/prace/osada_2.html Przeczytałem i nie zmieniła mojego myslenia. Może jestem artystycznym zerem ale ja w tym filmie nic nie widze. Jeden z najgorszych jakie widziałem.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 17
Dołączył: 04.2005
Reputacja:
0
Wojna światów to dopiero dno ...
Od co najmniej czterech pokoleń moja rodzina z dumą dystansuje się od oficjalnych religii... Mówcie co chcecie o cudownej słodyczy ślepej wiary. Moim zdaniem, zdolność do takiej wiary jest czymś przerażającym. Kurt Vonnegut, pisarz, publicysta.
Liczba postów: 1,477
Liczba wątków: 28
Dołączył: 01.2006
Reputacja:
0
amci napisał(a):Wojna światów to dopiero dno ...
Muszę się w tym miejscu nie zgodzić...
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI, JESTEM TYLKO JA"
Liczba postów: 209
Liczba wątków: 12
Dołączył: 07.2005
Reputacja:
0
"Zapach kobiety"
"Zmruż oczy"
"Forest Gump"
"Emmanuelle"
"Nic śmiesznego" , "Dzień Świra"
i oby wkrótce dołaczył "Wszyscy jesteśmy Chrystusami"
Poza tym istnieje jeszcze pare filmów,
które w jakiś sposób szczególnie mi się podobały,
jednak których tytułów nie znam, albo nie pamiętam.
Ps. "Osada" dobry film z zaskakującym zakończeniem.
Ps.2. 2 maja telewizyjna "dwójka" serwuje film "Czarny kot, biały kot",
film może "trochę inny", nie mniej również warty obejrzenia.
Zero tolerancji - zakrzynkął gromko w kierunku młodzieży pan minister.
- Tak jest! - ochoczo odkrzyknęła młodzież - Wyp...aj !
_________________
a!ble blog
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: 10.2005
Reputacja:
0
Moje ulubione filmy to: Wszystkie części Ojca Chrzestnego, Skazani na Shawshank, Forest Gump, Niepokonany, Pianista, Człowiek Ringu, Ludzie Honoru, Zemsta po latach, Leon Zawodowiec, Zielona Mila, Nic śmiesznego, Dzień Świra no i Sztos jest nawet fajny .
Liczba postów: 207
Liczba wątków: 5
Dołączył: 04.2006
Reputacja:
0
Moje to: Piła, oszukać przeznaczenie, zielona mila, dzień niepodległości, klucz do koszmaru, klątwa, nagi instynkt, wywiad z wampirem, stygmaty, egzorcyzmy Emily Rose, dziecko Rosmary, Dracula,osada.
Katecheta w przerwach obmacuje chłopców skrycie
W pierwszą komunię trzeba pipić należycie.
Zapomniałem jeszcze o niebiańskich istotach i fanatyku
Cytat:dziecko Rosmary
Ten film też może być
Liczba postów: 11,935
Liczba wątków: 149
Dołączył: 02.2006
Reputacja:
18
Płeć: nie wybrano
"Pulp fiction", "siedem lat w tybecie", "mały Budda", "siedem", "titanic" ( 8O ), "zakazana planeta" (bardzo stary film), "events horizon", "kontakt", "solaris" (ten nowszy), obie odyseje kosmiczne i "armageddon"
Stalk the weak, crush their skulls, eat their hearts, and use their entrails to predict the future.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 1
Dołączył: 05.2005
Reputacja:
0
Jeszcze dodam Seksmisje :]
Wódka? W południe? Na służbie?
Z przyjemnością
Liczba postów: 207
Liczba wątków: 5
Dołączył: 04.2006
Reputacja:
0
sinner napisał(a):Bart napisał(a):"Osada" mnie zachwyciła. Może ta recenzja spowoduje, że inaczej na ten film spojrzycie: http://www.film.org.pl/prace/osada_2.html Przeczytałem i nie zmieniła mojego myslenia. Może jestem artystycznym zerem ale ja w tym filmie nic nie widze. Jeden z najgorszych jakie widziałem.
A mi się ten film bardzo podobał, no bo był taki inny niż wszystkie, bardzo zaskakujący. Ale do jednorazowego oglądania.
Katecheta w przerwach obmacuje chłopców skrycie
W pierwszą komunię trzeba pipić należycie.
Liczba postów: 4,666
Liczba wątków: 429
Dołączył: 07.2004
Reputacja:
14
Płeć: mężczyzna
To i ja coś wymienię, choć nie będzie to miarodajne, gdyz o wielu filmach w tym momencie nie będę pamiętał... Wymienię te, które oglądałem po kilka - kilkanaście razy (co wyklucza najnowsze produkcje).
- Dzień Świra
- Rejs
- Hydrozagadka
- Wniebowzięci
- Dziewczyny do wzięcia
- Delicatessen
- Miasto zaginionych dzieci
- Waking life
- Sens życia wg. Monty Pythona
- Żywot Briana
- Monty Python i Święty Graal
- Pluton
- 12 małp
- Fisher King
- Brazil
- Księżniczka Mononoke
- W krainie bogów (Spirited away)
- Grobowiec świetlików
- Wieczna miłość (Eternal love)
- Twin Peaks (serial)
- Przystanek Alaska (serial)
- Truman Show
- Las Vegas Parano
- Forrest Gump
i inne... Nie chce mi się już wymyślać
Liczba postów: 4,666
Liczba wątków: 429
Dołączył: 07.2004
Reputacja:
14
Płeć: mężczyzna
maharet napisał(a):A mi się ten film [Osada] bardzo podobał, no bo był taki inny niż wszystkie, bardzo zaskakujący. Ale do jednorazowego oglądania.
Właśnie nie! Shyamalan pokazuje tu, że już ma dość kojarzenia go z zaskakującymi zakończeniami i chce po prostu robić dobre filmy! Jest tu świetny nastrój, genialna gra aktorska, a nawet fakt znajomości zakończenia nie umniejszył mi przyjemności w powtórnym seansie
Liczba postów: 9,700
Liczba wątków: 56
Dołączył: 04.2005
Reputacja:
0
Bart napisał(a):Właśnie nie! Shyamalan pokazuje tu, że już ma dość kojarzenia go z zaskakującymi zakończeniami i chce po prostu robić dobre filmy! Jest tu świetny nastrój, genialna gra aktorska, a nawet fakt znajomości zakończenia nie umniejszył mi przyjemności w powtórnym seansie
Nastroj jakis byl, ani rewelacyjny ani zenujacy, gra aktorska rowniez do przezycia. I tyle... Przecietnosc panie, bolesna wrecz. :]
Jak wielki jest upadek ludzkości najlepiej pokazuje fakt, że nie ma już ani jednego ludu czy plemienia u którego fakt narodzin wywoływałby żałobę i lamenty. (Cioran)
Liczba postów: 5,508
Liczba wątków: 41
Dołączył: 12.2005
Reputacja:
26
Płeć: mężczyzna
- Pulp Fiction (świetny czarny humor)
- Gwiezdne Wojny (wszystkie w zasadzie, ale najbardziej III i V)
- Obcy (Nic dodać, nic ująć. Zwłaszcza II i IV)
- Armagedon (klasyka)
- Apollo 13 (najbardziej realistyczny film o lotach kosmicznych)
- Forrest Gump (życiowe bardzo)
- Cast away (kolejny świetny film z Hanks'em)
- Park Jurajski (wspomienia z dzieciństwa - pamiętny rok 1993)
- Terminator 2 (efekty i fabuła przede wszystkim)
- Władca pierścieni (bardzo udana ekranizacja)
- American pie (pamiętna scena z szarlotką)
- Szklana pułapka (wszystkie)
- Szergowiec Ryan (ta scena na plaży Omaha)
- Helikopter w ogniu (realistyka)
- Sin City (świetne)
- Predator (obie)
Jak mi się przypomną następne to napiszę. Co do tej "Osady" to film trzyma widza cały czas w napięciu więc jest on w zasadzie dobry.
EH
Liczba postów: 4,666
Liczba wątków: 429
Dołączył: 07.2004
Reputacja:
14
Płeć: mężczyzna
Kilgore Trout napisał(a):Bart napisał(a):Właśnie nie! Shyamalan pokazuje tu, że już ma dość kojarzenia go z zaskakującymi zakończeniami i chce po prostu robić dobre filmy! Jest tu świetny nastrój, genialna gra aktorska, a nawet fakt znajomości zakończenia nie umniejszył mi przyjemności w powtórnym seansie
Nastroj jakis byl, ani rewelacyjny ani zenujacy, gra aktorska rowniez do przezycia. I tyle... Przecietnosc panie, bolesna wrecz. :]
de gustibus coś tam coś tam
Liczba postów: 9,700
Liczba wątków: 56
Dołączył: 04.2005
Reputacja:
0
Bart napisał(a):de gustibus coś tam coś tam
Niby prawda, ale jak nie o gusta sie spierac to o co?
Jak wielki jest upadek ludzkości najlepiej pokazuje fakt, że nie ma już ani jednego ludu czy plemienia u którego fakt narodzin wywoływałby żałobę i lamenty. (Cioran)
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 0
Dołączył: 04.2006
Reputacja:
0
Racjonalista napisał(a):- Gwiezdne Wojny (wszystkie w zasadzie, ale najbardziej III i V) II to żenada (dobrze "ż"?) [dobrze :wink: ] te dialogi i w ogóle fabuła mogli by coś ciekawszego skrcić. Stara trylogia wymiata a najlepszy jest Han Solo (Książki o przygodach Hana Solo też sa fazowe ) bo jak jemu laska powiedziała "kocham cię" to on daje "wiem o tym".
W nowej trylogi są poryte dialogi (nie mówie ze w starej są genialne)
Chuck Norris nie potrzebuje szafy aby wejść do Narnii
Liczba postów: 5,508
Liczba wątków: 41
Dołączył: 12.2005
Reputacja:
26
Płeć: mężczyzna
Cytat:W nowej trylogi są poryte dialogi (nie mówie ze w starej są genialne)
Mnie też się nie podoba nowa, ale jednak w "Zemście Sithów" George się postarał.
EH
|