To forum używa ciasteczek.
To forum używa ciasteczek do przechowywania informacji o Twoim zalogowaniu jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, albo o ostatniej wizycie jeśli nie jesteś. Ciasteczka są małymi plikami tekstowymi przechowywanymi na Twoim komputerze; ciasteczka ustawiane przez to forum mogą być wykorzystywane wyłącznie przez nie i nie stanowią zagrożenia bezpieczeństwa. Ciasteczka na tym forum śledzą również przeczytane przez Ciebie tematy i kiedy ostatnio je odwiedzałeś/odwiedzałaś. Proszę, potwierdź czy chcesz pozwolić na przechowywanie ciasteczek.

Niezależnie od Twojego wyboru, na Twoim komputerze zostanie ustawione ciasteczko aby nie wyświetlać Ci ponownie tego pytania. Będziesz mógł/mogła zmienić swój wybór w dowolnym momencie używając linka w stopce strony.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KRRIT się popisał...
#1
Widzieliście może okrojoną wersję reklamy Hoop Coli w tv? Mi się zdarzyło przed chwilą, w sumie nie wiem, czy to jest jeszcze zabawne. Tu opisana cała sprawa: http://media2.pl/reklama-pr/59737-kampan...wideo.html

Nie wiem, jak to może obrażać czyjekolwiek uczucia religijne, mnie nawet estetycznie nie uraziło. Istnieje jeszcze opcja, że to tylko szum wywołany przez samego producenta. Ja uczucia mam mieszane, oceńcie sami.
Odpowiedz
#2
Poza tym, że jest idiotyczna, nie widzę jakichś strasznych naruszeń uczuć religijnych.
Odpowiedz
#3
Owszem, obraża... mój dobry smak. Jest fatalna, i w strasznie złym guście.
Natura albowiem w rozmaitości się kocha; w niej wydaje swoją moc, mądrość i wielkość.
(Jędrzej Śniadecki)







Odpowiedz
#4
Jak wszystkie reklamy Vanisha, podpasek, proszków, Pervolla itd.
Odpowiedz
#5
czostnek napisał(a):Jak wszystkie reklamy Vanisha, podpasek, proszków, Pervolla itd.
Trudno mi powiedzieć, bo nie ogladam telewizji.
Ale zobacz sobie na to:
http://www.youtube.com/watch?v=yjYcLrtZ5wg
Natura albowiem w rozmaitości się kocha; w niej wydaje swoją moc, mądrość i wielkość.
(Jędrzej Śniadecki)







Odpowiedz
#6
Sam przepis penalizujący obrazę uczuć jest absurdalny. Uczucia to sprawa wybitnie subiektywna i w zasadzie prawie każde zdanie może czyjeś uczucia obrazić.

Tu bym przestał, ale to już kolejna sprawa tego typu. To się robi żenujące. Spośród uczuć wszelakich wyszczególniono te jedne, za których obrazę można trafić pod sąd. Jestem ciekaw czy żart o tematyce religijnej też może być podstawą do wszczęcia postępowania karnego. W zasadzie to przecież naśmiewanie się z "poważnych" zasad religijnych. Co ciekawe, bardzo często robią to katolicy.

Granica absurdu została po raz kolejny przekroczona. I chociaż uważam tą reklamę za żenującą (jak prawie każdą w TV) to nie ma w niej nic nadzwyczajnego, czego nie ma w innych reklamach. Sprawa błaha, przykre tylko, że na rozstrzyganie tego typu absurdów idą nasze pieniądze. Z czegoś wszak KRRiT się utrzymuje.
Odpowiedz
#7
Rojza Genendel napisał(a):Trudno mi powiedzieć, bo nie ogladam telewizji.
Ale zobacz sobie na to:
http://www.youtube.com/watch?v=yjYcLrtZ5wg
Ciekaw jestem, jakie byłyby reakcje, gdyby ta pralka po połknięciu łysiejącego bruneta z haczykowatym nosem wypluła wielkiego, błękitnookiego nordyka i pojawiłby się napis "PURE WHITE IS BETTER" (najlepiej przy akompaniamencie Cwału Walkirii). Pewnie by się rwetes podniósł. A tak, jest dobrze.

A paragraf o "obrazie uczuć" oczywiście nadaje się tylko do usunięcia.
I jakże to nazwać – ten Absolut, tak niepodobny do ciszy lodowców Goethego, do piorunowej na cherubimach toczącej się chmury Mojżeszowego Boga?... Czerwony śmiech – Czarne Maski – Bezdno – jak nazywali autorowie rosyjscy? Karma, jak mówią teozofowie? Czy też „Cosik”, jak nazywała Wieszczka Mara?
Odpowiedz
#8
Enver napisał(a):Ciekaw jestem, jakie byłyby reakcje, gdyby ta pralka po połknięciu łysiejącego bruneta z haczykowatym nosem wypluła wielkiego, błękitnookiego nordyka i pojawiłby się napis "PURE WHITE IS BETTER" (najlepiej przy akompaniamencie Cwału Walkirii)...
Gdyby miał długie blond włosy i brodę, to chyba posikałabym się ze szczęścia...
Natura albowiem w rozmaitości się kocha; w niej wydaje swoją moc, mądrość i wielkość.
(Jędrzej Śniadecki)







Odpowiedz
#9
kkap napisał(a):Sam przepis penalizujący obrazę uczuć jest absurdalny. Uczucia to sprawa wybitnie subiektywna i w zasadzie prawie każde zdanie może czyjeś uczucia obrazić.
Nie zgadzam się, tylko dotychczasowa praktyka wykorzystywania tego przepisu jest idiotyczna. Poza tym to są dwie różne sprawy, tu jest tylko mowa o KRiTV i o przepisie o tym obrażaniu tych uczuć w mediach i zakazie emisji, a nie o penalizacji.

Ale nawet w sprawie Nieznalskiej uważałem, że cały ten sądowy korowód był przegięciem, bo praca była wystawiana w galerii, do której nikt nie był zmuszony, żeby wchodzić, a dodatkowo praca choć może zbyt mocna w środkach wyrazu, mówiła o interesującej rzeczy, ale nie będę tu offtopował, bo mnie znowu nakrzyczą. ;D

W każdym razie nie chciałbym żyć w kraju, w którym można bezkarnie publicznie naszczeć na krzyż, ikonę czy Gwiazdę Dawidową.
Odpowiedz
#10
Świetny przepis dla marketingowców. IMHO, ludzie z Hoopa skaczą teraz pod sufit z radości, a autor reklamy dostał sutą premię.

A to jako komentarz:

http://www.daily.art.pl/index.php?d=2006-02-10
Odpowiedz
#11
Myślita, że to moda na wykorzystywanie kolejnej niszy w reklamie? Oczko
Cóż no, kiedyś dało się zarobić na Małyszu, teraz na przerysowanej poprawności politycznej.
Odpowiedz
#12
Nie mam TV, ale wczoraj byłam w kinie i ta reklama leciała w całości przed filmem. Jak to usłyszałam to się najpierw skrzywiłam, bo zabrzmiało mi to jak jakaś ludowo-wsiowa przyśpiewka, a takich nie znoszę. Dopiero po chwili załapałam o co chodzi i w myślach skomplementowałam, że ciekawa gra słów. Nawet przez myśl mi nie przeszło, że ktoś się może do tego przywalić. A jako, że ostatnio siedzę w klimatach prawa wyznaniowego i obrazy uczuć religijnych to naprawdę staram się wyłapywać takie sytuacje w których ktoś coś komuś mógłby zarzucić w tej materii.

KRRiTV musi mieć bardzo wrażliwe uczucia... Szkoda, że organy naszego państwa zdają się dostrzegać wyłącznie możliwości obrazy uczuć religijnych katolików, zapominając, że w tym kraju żyją też inni ludzie... Niezdecydowany
Odpowiedz
#13
Ogólne polskie reklamy w Polsce są bardzo pruderyjne. Ostatnio jadąc, samochodem skakałem po stacjach radiowych. Czeskie stacje o 7.40 reklamują preparaty, na "większą erekcję i ambitniejszy seks". Do pomyślenia w Polsce?
Give me your lips for just a moment,
And my imagination will make that moment live.
Give me what you alone can give,
A kiss to build a dream on.
Odpowiedz
#14
To zobacz to, pies przyjmujący opłatek w dowcipnej reklamie Pedigree:
http://www.youtube.com/watch?v=3D4RXOhpUik

Takiej reklamy u nas nie było, mimo, że z polskimi aktorami, bo zbyt odważna ponoć: http://www.youtube.com/watch?v=aj6Swdw-7QM
.
.
.
.

Odpowiedz
#15
Rojza Genendel napisał(a):Owszem, obraża... mój dobry smak.
podpisuje sie.
nic nie dzieje się w sprzeczności z naturą. jedynie w sprzeczności z tym, co o niej wiemy.
Odpowiedz
#16
Bart napisał(a):Świetny przepis dla marketingowców. IMHO, ludzie z Hoopa skaczą teraz pod sufit z radości, a autor reklamy dostał sutą premię.
Ostatnio w telewizji widziałem dowód prawdziwości tej tezy. Reklama w wersji karaoke z ludźmi "śpiewającymi" z cenzurującymi paskami na ustach. Jednym słowem - chcesz zdobyć popularność w Polsce? Naszczaj publicznie na krzyż, a obrońcy uczuć religijnych sprawią, żeby o tobie usłyszano.
Tress byłaby doskonałą filozofką. W istocie, Tress odkryła już, że filozofia nie jest tak wartościowa, jak jej się wcześniej wydawało. Coś, co większości wielkich filozofów zajmuje przynajmniej trzy dekady.

— Brandon Sanderson
Odpowiedz
#17
zefciu napisał(a):Ostatnio w telewizji widziałem dowód prawdziwości tej tezy. Reklama w wersji karaoke z ludźmi "śpiewającymi" z cenzurującymi paskami na ustach. Jednym słowem - chcesz zdobyć popularność w Polsce? Naszczaj publicznie na krzyż, a obrońcy uczuć religijnych sprawią, żeby o tobie usłyszano.



czyżby to była jakaś nowa wersja reklamy?:wall:


''Gdy umiera wola, umiera i ambicja. "
                    Stefan Pacek.
Odpowiedz
#18
Tak, też już widziałam. W ostatnich sekundach autorzy szczycą się "nasza reklama była zakazana, zajrzyj na wuwuwu..." czy coś takiego.
Myszyn akompliszt :twisted:
A reklama nadal żenująca, wersja karaoke tylko dodała jej wsiowości :p
I tak nie kupuję tego gazowanego gówna.
.
.
.
.

Odpowiedz
#19
zefciu napisał(a):Ostatnio w telewizji widziałem dowód prawdziwości tej tezy. Reklama w wersji karaoke z ludźmi "śpiewającymi" z cenzurującymi paskami na ustach. Jednym słowem - chcesz zdobyć popularność w Polsce? Naszczaj publicznie na krzyż, a obrońcy uczuć religijnych sprawią, żeby o tobie usłyszano.

Ależ w tym nie było nic obraźliwego. Co cię tak zbulwersowało??

[Obrazek: Banner-the-skywalker-family-10169607-600-120.jpg]

EH
Odpowiedz
#20
Mi się tam ta reklama podoba, jest sympatyczna taka i pozytywna.

faktem jest że zakazanie jej dodaje tylko rozgłosu, chociaż nie wydaje mi się żeby taki był zamysł twórców - bo trzeba być niezłym żeby się w niej doszukać obrazy uczuć...


Hastur napisał(a):[...] są to tak samo wirtualne "straty" jak pieniądze, które skarb państwa "traci" na niezapłaconych podatkach; [...] Dodatkowym absurdem w tym przypadku jest fakt, że rzekomo "ukradzione" pieniądze zostają w kieszeni... ich pierwotnego posiadacza :o Co nieuchronnie prowadzi do konkluzji, iż człowiek może okraść państwo z własnych pieniędzy :lol2:


Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości