Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: 10.2005
Reputacja:
0
hmmm ostatnio obejrzałem Sekretne okno i Crash (miasto gniewu), oba były świetne. Crash miał także świetny soundtrack, polecam
Liczba postów: 775
Liczba wątków: 10
Dołączył: 07.2006
Reputacja:
0
ambitny nieambitny ale podobał mi sie wczoraj debiut Wachowskich Więź
Liczba postów: 16,443
Liczba wątków: 93
Dołączył: 10.2005
Reputacja:
46
Płeć: nie wybrano
Kilgore Trout napisał(a):Las Vegas Parano" tez jest znacznie lepszym filmem o dragach niz przereklamowane "Requem" "Possibility of phtsical or mental collapse is now very real! No sympathy for the devil, keep that in mind. Buy the ticket, take a ride!"
Liczba postów: 4,666
Liczba wątków: 429
Dołączył: 07.2004
Reputacja:
14
Płeć: mężczyzna
XXy napisał(a):Kilgore Trout napisał(a):Las Vegas Parano" tez jest znacznie lepszym filmem o dragach niz przereklamowane "Requem" "Possibility of phtsical or mental collapse is now very real! No sympathy for the devil, keep that in mind. Buy the ticket, take a ride!"
You want me to throw this thing into the tub when "WHITE RABBIT" peaks. Is that it? :]
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 09.2006
Reputacja:
0
Zdecydowanie Donnie Darko. A tak z europejskiego kina, to bardzo podobały mi się Światła, polsko-niemieckie.
K'mil napisał(a):Zdecydowanie Donnie Darko. A tak z europejskiego kina, to bardzo podobały mi się Światła, polsko-niemieckie. Donniego wlasnie 2 raz ogladam. Crash tez byl swietny.
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 1
Dołączył: 09.2006
Reputacja:
0
Hmm...
American Beauty
Oldboy
Dzień Świra
Mechaniczna Pomarańcza
Cube (tylko i wyłącznie pierwsza część)
American Psycho
Dziecko Rosemary
Fight Club
K-Pax
Nie wiem czy filmy te mozna nazwać ambitnymi, ale w/g mnie dają do myślenia, i to przyjąłem za główne kryterium.
Even the gods of countless religions
Holds no powers against this tide
Of degeneration because we have now found
That there is no thrones up there in the sky
Liczba postów: 5,936
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05.2005
Reputacja:
9
Płeć: nie wybrano
Polecan nowość "PLAC ZBAWICIELA"
Mój ulubiony film to Helikopter w Ogniu.
Wydaje się, że wiara w cuda znika w jednej dziedzinie tylko po to, by zagnieździć się w innej. Karol Marks
Jedyne, co - jak sobie pochlebiam - zrozumiałem bardzo wcześnie, jeszcze przed dwudziestką, to to, że nie powinno się płodzić. Emil Cioran
Kapitalizm bez bankructwa jest jak chrześcijaństwo bez piekła. Frank Borman
EL
Liczba postów: 833
Liczba wątków: 16
Dołączył: 09.2006
Reputacja:
0
Najlepsze jest kino francuskie i chińskie, reszta to tylko komercyjne hity.
Jeśli mam coś polecić to warto obejżeć wszystko co stworzył Luc Besson, a w szczególności Wielki Błękit i Leona zawodowca.
Liczba postów: 5,936
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05.2005
Reputacja:
9
Płeć: nie wybrano
Gorąco polecam film "W STRONĘ MORZA"!!
Po prostu rewelacja!
Wydaje się, że wiara w cuda znika w jednej dziedzinie tylko po to, by zagnieździć się w innej. Karol Marks
Jedyne, co - jak sobie pochlebiam - zrozumiałem bardzo wcześnie, jeszcze przed dwudziestką, to to, że nie powinno się płodzić. Emil Cioran
Kapitalizm bez bankructwa jest jak chrześcijaństwo bez piekła. Frank Borman
EL
Liczba postów: 187
Liczba wątków: 15
Dołączył: 07.2005
Reputacja:
0
Jesli chodzi o klasyke horroru to polecam "Lśnienie" ("Shining") [1980] - Jack Nicolson w tej roli nie do pobicia. Bardzo wazna pozycja ktora nie zostala jeszcze wymieniona.
Zeby nie powtarzac innych w/w filmow skupie sie na tych ktore ostatnio ogladalem a ktore mozna by zaliczyc co "ambitnego" kina (choc jak kazdy zauwazyl kiepsko z tym czszegolnie w hollywood).
"Inside man" [2006] - Ciekawa fabula, ogolnie dobry film budzacy emocje.
"Lucky number slevin" [2006] - Poprostu trzeba ogladnac.
"The Constant Gardener" [2005] - Cos o przerazajacym wspolczesnym swiecie i zarazem historia o tym jak tanie jest zycie w afryce i jak firmy farmaceutyczne to wykorzystuja.
T.K.
Polecam "Crash" Cronenberga: śmierć, wolna miłość, wypadki samochodowe i emocjonalne zafiksowanie.
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 12
Dołączył: 08.2006
Reputacja:
0
'Brazil' Terrego Gilliama
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 12.2006
Reputacja:
0
Dzis na tvn jest American Beauty :wink:
Liczba postów: 115
Liczba wątków: 8
Dołączył: 06.2005
Reputacja:
0
Skazani na Shawshank, Zielona Mila, Wywiad z Wampirem. Choc to tylko genialne filmy oparte na genialnych powiesciach.. Jestem fanem horrorow jednak od czasow Rose Red kolejnego Arcydziela (pisze specjalnie z duzej litery), trudno mi znalezc cos ze tak powiem mocnego. Czy ktos z was moze polecic cos serio mocnego i "strasznego"?
Religia to opium ludu. Rodzaj duchowej gorzałki - Towarzysz Włodzimierz Lenin
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 12
Dołączył: 08.2006
Reputacja:
0
"Źródło" Aronofskiego ("pi", "requiem for a dream")
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 1
Dołączył: 01.2007
Reputacja:
0
komuch napisał(a):Skazani na Shawshank, Zielona Mila, Wywiad z Wampirem. Choc to tylko genialne filmy oparte na genialnych powiesciach.. Jestem fanem horrorow jednak od czasow Rose Red kolejnego Arcydziela (pisze specjalnie z duzej litery), trudno mi znalezc cos ze tak powiem mocnego. Czy ktos z was moze polecic cos serio mocnego i "strasznego"?
Jeśli lubisz takie akurat kino to polecam ,,Silent Hill,, i ,,Piła I,II,III,,może nie nazbyt ambitne,ale prawdziwa ,,rzeżnia,,-chyba ,że coś bardziej (o ile mozna to tak nazwać )abmitniejsze,mniej krwawe ,ale za to naprawde przerażające i ostro powalone Chińskie horrory....ostatnio siew tym wyspecjalizowali,widziałam kilka i choc dzieckiem juz nie jestem ,byłam oszołomiona..a na koniec zostawiłam Ci prawdziwą perełkę ,,Maszynista,,-to musisz zobaczyć koniecznie !!
Liczba postów: 115
Liczba wątków: 8
Dołączył: 06.2005
Reputacja:
0
Piła I była fajna ale jednak.. czegos mi tam brakowalo. Silent Hilla widzialem gre a filmu nie. a po obejrzeniu Dooma to jakos nie mam zamiaru isc na kolejna adaptacje gry.. Maszyniste fakt musze sprawdzic... dzieki za cenna uwage..
Religia to opium ludu. Rodzaj duchowej gorzałki - Towarzysz Włodzimierz Lenin
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 7
Dołączył: 11.2006
Reputacja:
0
Piła III to film na maxa głupi. Nieuzasadniona śmierć kobiety, przez jej męża. Na dodatek ten stary dziadu mnie wkurzał. Jesli to ma być niby lekcja to ja dziękuje. Nie polecam tego filmu, jest denny i nie ma w nim nic oprócz krwawych tortur. Ale dla sadystów może okazać się super filmem
|