Mnie tam się to podoba. Samorząd ustala warunki zgodne z oczekiwaniami społeczeństwa, przedsiębiory sami się na nie zgadzają i jeżdżą w ramach sieci MZA.
Skoro uważasz, że wolny rynek to lepiej wyreguluje to DROGA WOLNA. Nikt nikomu nie zabrania utworzyć firmy konkurencyjnej dla MZA. Jeżeli ktoś ma lepszy plan i lepszą strategię to chyba wyprze ten dziwny wg Ciebie twór
BTW. Nie chcę wiedzieć jakby wyglądała sieć kolejowa jakby budowali ją libertarianie
Teraz jest to przynajmniej sieć, spójnie połączone szlaki, ważne węzły... jestem ciekaw czy w warunkach absolutnego kapitalizmu powstałaby taka CMK czy węglówka czy nawet LHS, która nota bene teraz po upadku komuny jest jedną z najbardziej rentownych lini 
Prawda jest taka, że wszelaką infrastrukturę komunikacyjną należy planować na odpowiednim szczeblu, tzn. drogi i linie łączące cały kraj trzeba planować na poziomie kraju, wojewódzkie na województwa... etc.
Skoro uważasz, że wolny rynek to lepiej wyreguluje to DROGA WOLNA. Nikt nikomu nie zabrania utworzyć firmy konkurencyjnej dla MZA. Jeżeli ktoś ma lepszy plan i lepszą strategię to chyba wyprze ten dziwny wg Ciebie twór

BTW. Nie chcę wiedzieć jakby wyglądała sieć kolejowa jakby budowali ją libertarianie
Teraz jest to przynajmniej sieć, spójnie połączone szlaki, ważne węzły... jestem ciekaw czy w warunkach absolutnego kapitalizmu powstałaby taka CMK czy węglówka czy nawet LHS, która nota bene teraz po upadku komuny jest jedną z najbardziej rentownych lini 
Prawda jest taka, że wszelaką infrastrukturę komunikacyjną należy planować na odpowiednim szczeblu, tzn. drogi i linie łączące cały kraj trzeba planować na poziomie kraju, wojewódzkie na województwa... etc.

