pilaster napisał(a):Czyli zamiast miarodajnych danych rzewne obrazki spisane przez należących do elity społecznej intelektualistów widzących tylko maleńki skrawek rzeczywistości.Oczywiście Dickens i Hugo widzieli tylko maleńki skrawek rzeczywistości, w przeciwieństwie do pilastra, który ogarnia całość. :lol2:
Wczoraj zapomniałem do grona owych rzewnie piszących autorów dołączyć także N. Daviesa. On oczywiście także ma bardzo ograniczone pole widzenia.
pilaster napisał(a):Jak łatwo lewizna operuje róznymi terminami zręcznie zmieniajac ich znaczenie w zalezności od zapotrzebowania. Już dowiedzieliśmy się, że aby popaść w ubóstwo wcale nie trzeba wcześniej zubożeć.Może zamiast pisać powinienem zacząć zamieszczać jakieś obrazki, skoro pilaster nie potrafi zrozumieć słowa pisanego i dostrzec różnicy między tymi terminami?
Spróbuje jeszcze raz powoli i dokładnie jak krowie na miedzy.
Wyobraźmy sobie jakiegoś Hansa Schmidta, który przenosi się do ze wsi do miasta w poszukiwaniu lepszego życia. Już na początku jest biedny. Posiada wyłącznie to, co na sobie. W mieście udaje mu się znaleźć pracę w fabryce, niestety na pecha i po pewnym czasie traci rękę.
Pracodawca, który oczywiście stara się maksymalizować zysk nie ma żadnego interesu w dalszym zatrudnianiu niepełnosprawnego człowiek. Aby przeżyć zaczyna żebrać.
Czy bohater tej opowieści zbiedniał? Raczej nie, bo od początku był biedny.
Jakim więc słowem pilaster określi jego położenie, bo dla mnie popadł w ubóstwo, ponieważ - zgodnie z przytoczoną wcześniej definicją - "znalazł się w trudnym położeniu".
Język polski jest naprawdę bardzo elastycznym narzędziem, tylko trzeba umieć się nim posługiwać.
pilaster napisał(a):Teraz zas mamy "biednych i wykluczonych" Jaka jest definicja "biedy"? a jaka "wykluczenia"? Precież bez jej ustalenia jakakolwiek dyskusja o zasięgu jednego i drugiego, zarówno w przestrzeni, jak i w czasie nie ma żadnego sensu. dlatego tez lewizna dba, aby taka definicja nigdy nie została sformułowanaOkazuje się, że lewica nie tylko zabiera pilastrowi jego ciężko zarobione pieniądze. Na dodatek ta podła lewizna ukradła mu także dwie jakże ważne definicje. Nie ma jednak powodu do zmartwień, już się znalazły.
Cytat:#
bieda
1. «brak wystarczających środków materialnych»
2. pot. «trudna, przykra sytuacja»
3. daw. «ludzie niezamożni»
Cytat:#
wykluczyć — wykluczać
1. «wyłączyć kogoś, coś z jakiejś grupy»
2. «stać się przyczyną usunięcia kogoś skądś»
3. «nie dopuścić do zaistnienia czegoś»
pilaster napisał(a):Ponieważ gramin nadal nie podał rozróznienia pomiędzy "zubożeniem', a "popadaniem w ubóstwo"Oj podał. I to kilkukrotnie.
pilaster napisał(a):No kolejny sinner normalnieRozumiem, że to rodzaj komplementu?
Bardzo więc dziękuję.
pilaster napisał(a):Z resztą nawet owo mityczne "rozwarstwienie", było w XIX wiecznej Europie mniejsze niż w wieku XVIII. Prosze przeczytac LandesaNigdzie nie twierdziłem, że było większe.
Chodziło mi o sam mechanizm jego powstawania. Kolejna próba manipulowania moimi wypowiedziami.
pilaster napisał(a):No właśnie. Nie wiem, ale pisze tak jakbym wiedziałNo właśnie. Jak czegoś nie wie, to o tym pisze bez ogródek.
W końcu nie każdy może być tak wszechwiedzący jak pilaster.
pilaster napisał(a):Przeciez to jedno i to samo. Skoro za swoje dochody gramin może nabyc więcej dóbr i usług, to oznacza, że gramin jest zamożniejszy, niezaleznie od tego, czy wynika to z tego, ze gramin więcej zarabia, czy z tego, że owe dobra staniały.Szczególnie jest to bardzo miarodajny wskaźnik, jeżeli wyrwiemy z szerszego kontekstu jeden wskaźnik.
Nie ma między tymi stanami żadnej róznicy
W średniowieczu np. jednak książka kosztowała kilka wsi. Obecnie książkę można kupić za 2-3 godz. pracy. Czy wobec tego świadczy to o tym, że obecnie większość ludzi żyje na poziomie średniowiecznych władców?
pilaster napisał(a):Natomaist gramina przekonują grające na emocjach czytelników teksty z zakresu literatury pięknejOwszem przekonują.
Jeżeli ktoś jest wrażliwym człowiekiem, to do niego takie rzeczy trafiają.
pilaster napisał(a):Dlaczego jest niemoralne. Jak napisał avx, czy to że mój sasiad wygrał w totka jest niemoralne?A dlaczego pilaster zachowuje się, jak gdybym nie wyjaśnił tej kwestii Avxowi i ponownie przypisuje mi twierdzenia, których nie napisałem?
Zwykłe trollowanie.
pilaster napisał(a):Okreslenie "nieskuteczne" sugeruje, ze "rozwartwienie" ma jakiś cel i czemuś ma słuzyć. Czemu? W czym jest nieskuteczne?A niby dlaczego musi mieć jakiś cel. Osobnicy typu pilastra pożądają rozwarstwienia, ponieważ pogardzają innymi ludźmi i wydaje im się, że wyrzucenie ich poza społeczeństwo zapewni im spokój.
Niestety "kto sieje wiatr, ten zbiera burzę".
pilaster napisał(a):Niestety, nie była wyjasniona ani razu. Podobnie jak w przypadku innych świeckohumanistycznych troli gramin używa przeróznych określeń bez określania co one znacząNiestety była wyjaśniona kilkukrotnie, po raz ostatni łopatologicznie kilka wierszy wyżej.
No drugi sinner normalnie
Trollowania ciąg dalszy
Tutaj już mamy dwa komplementy. Dziękuję więc podwójnie. :-]
Jeżeli chodzi o zarzut trollowania, to prosiłem o jakieś konkretne przykłady i niestety się nie doczekałem. Jestem lekko zawiedziony.

pilaster napisał(a):Wszystkie te, które mają IEF powyżej 80, przecież pisałemTo odpowiedź skierowana do mnie na pytanie o kraje libertariańskie .
Hong Kong, Singapur, Irlandia, Australia, USA, Nowa Zelandia, Kanada
pilaster napisał(a):A to wersja przeznaczona dla Avx.Avx napisał(a):Faktem jest, że klasyfikowanie państwa jako libertariańskiego tylko dlatego, że jego IEF przekracza 80, jest niezgodne z definicją libertarianizmu.Niech zatem będzie, ze nie jestem libertarianinem.
Nie dość, że hipokryta, to na dodatek kłamie w sposób bardzo nieudolny. :lol2:
Na pozostałe fobie już nie chce mi się odpowiadać.
W skrócie:
Zwykły troll i krętacz.
Narodziny człowieka są narodzinami jego smutku. Im dłużej żyje, tym robi się głupszy, gdyż pragnienie uniknięcia nieuchronnej śmierci dokucza mu coraz bardziej. Jakież to gorzkie! Żyje nieosiągalnym! Pragnienie przetrwania w przyszłości czyni go niezdolnym do życia w teraźniejszości.
Czuang Tzu
Czuang Tzu


