To forum używa ciasteczek.
To forum używa ciasteczek do przechowywania informacji o Twoim zalogowaniu jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, albo o ostatniej wizycie jeśli nie jesteś. Ciasteczka są małymi plikami tekstowymi przechowywanymi na Twoim komputerze; ciasteczka ustawiane przez to forum mogą być wykorzystywane wyłącznie przez nie i nie stanowią zagrożenia bezpieczeństwa. Ciasteczka na tym forum śledzą również przeczytane przez Ciebie tematy i kiedy ostatnio je odwiedzałeś/odwiedzałaś. Proszę, potwierdź czy chcesz pozwolić na przechowywanie ciasteczek.

Niezależnie od Twojego wyboru, na Twoim komputerze zostanie ustawione ciasteczko aby nie wyświetlać Ci ponownie tego pytania. Będziesz mógł/mogła zmienić swój wybór w dowolnym momencie używając linka w stopce strony.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prawa autorskie & patentowe vs infoanarchizm (oraz nurty pokrewne)
#82
Avx napisał(a):BTW, dajcie mi "marne" 200 tysięcy złotych pod warunkiem wykonania gry, to zrobię (znaczy się nie sam, ale na podstawie mojej koncepcji poprzydzielam zadania wynajętym programistą) grę kultową bardziej od Fallouta 2 (3 to kompletny gniot z ładną graficzką), lub, jeśli o strategiach mowa, dziesięć razy lepszą od Europy Universalis.

Jak paplasz o ogolnikach, rzucasz nazwiskami i cytujesz dlugasne artykuly, to masz szanse
na kims zrobic wrazenie. Jak tylko odzywasz sie o czyms konkretnie, to twoja naiwnosc
i oderwanie od rzeczywistosci staje sie w pelni widoczna. Slusznie tego unikasz.

Cytat:W dzisiejszych czasach pakują co się da w super-hiper-efekty (często ZUPEŁNIE NIEPOTRZEBNE), a klimat i skomplikowanie fabuły/rozgrywki leżą i cicho błagają o dobicie.

Bo kiedys bylo zupelnie inaczej. :hahaha:

Avx napisał(a):Do gier można dołączać reklamy. Można też przy ich pomocy promować jakieś idee. Rozsławia się swoją twórczość, nazwisko, markę. Wiele korzyści można wyciągnąć, do których majątkowe prawa autorskie bynajmniej nie są potrzebne.

Nie daje twoim reklamom nawet tygodnia zanim zostana wyciete.

Avx napisał(a):Gdyż postawiono na nowoczesność efektów graficznych. Ja nie stwierdziłem, że moje ewentualne dziełko "wyglądałoby" tak samo dobrze. Ja stwierdziłem, że byłoby ambitniejsze merytorycznie.

Ambitniejsze to moze by byly twoje zalozenia przed rozpoczeciem projektu.

Cytat:Od Fallouta 3 lepszy fabularnie i bardziej przyciągający (to znaczy inteligentnego gracza, a nie małolata lubiącego sobie postrzelać) jest Fallout 2 z 1998 roku, a on grafiką nie grzeszy.

W porownaniu z grami mlodszymi o 10 lat Duży uśmiech, a w porownaniu z grami z 98?
Nie zapomnij tez napisac jak male byly koszty jego stworzenia i przypomnij mi jak to Black
Isle go rozpowszechniala za darmo, bo sobie nie moge przypomniec.

Cytat:I mimo wszystko sądzę, że dałoby się na niej zarobić. Nisza gier dla inteligentnego odbiorcy nie jest duża - fakt. Ale też nie jest praktycznie w ogóle zapełniona ! A dałoby się w nią wejść ze śmieszną kasą.

Ale w nia nie wchodzisz bo...?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Prawa autorskie & patentowe vs infoanarchizm (oraz nurty pokrewne) - przez MrL - 23.06.2009, 21:04

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości