To może zapytam tutaj.
Jak uzyskać aproksymację krzywych stożkowych za pomocą krzywych Beziera dostępnych w HTML5 (dane są tylko punkty początkowy, końcowy i jeden lub dwa kontrolne)? Chciałbym porysować sobie trajektorie w układzie gwiezdnym, a jak wiadomo, ciała niebieskie poruszają się po krzywych stożkowych.
Ktos się gdzieś spotkał z optymalnymi położeniami punktów dla uzyskania kawałka elipsy, hiperboli? Albo może podrzucić jakąś wskazówkę, jak to policzyć?
Jak uzyskać aproksymację krzywych stożkowych za pomocą krzywych Beziera dostępnych w HTML5 (dane są tylko punkty początkowy, końcowy i jeden lub dwa kontrolne)? Chciałbym porysować sobie trajektorie w układzie gwiezdnym, a jak wiadomo, ciała niebieskie poruszają się po krzywych stożkowych.
Ktos się gdzieś spotkał z optymalnymi położeniami punktów dla uzyskania kawałka elipsy, hiperboli? Albo może podrzucić jakąś wskazówkę, jak to policzyć?
In my spirit lies my faith
Stronger than love and with me it will be
For always
Orkiestra!
Stronger than love and with me it will be
For always
Orkiestra!

