Jeśli chodzi o opony F1 czy supersamochodów, to nie można pominąć faktu, że mają one dodatkowy docisk aerodynamiczny, który dociąża samochód i wymusza dobre prowadzenie. Im szybciej się jedzie, tym efekt jest większy.
Wg mnie szerokie opony mają sens na podłożach miękkich, jak piasek czy głęboki śnieg. Ale na twardej powierzchni węższa opona lepiej się sprawdza. U mnie jest lekka górka i widzę w zimie, jak samochody o szerokich kapciach nie są w stanie podjechać, a ja w swoich 165 idę jak burza. Ale to są tylko moje, nienaukowe dywagacje.
Na pewno 225 są bardziej seksy.
Wg mnie szerokie opony mają sens na podłożach miękkich, jak piasek czy głęboki śnieg. Ale na twardej powierzchni węższa opona lepiej się sprawdza. U mnie jest lekka górka i widzę w zimie, jak samochody o szerokich kapciach nie są w stanie podjechać, a ja w swoich 165 idę jak burza. Ale to są tylko moje, nienaukowe dywagacje.
Na pewno 225 są bardziej seksy.
A nas Łódź urzekła szara - łódzki kurz i dym.

