Mogliby uczyć do czego można wykorzystać daną zasadę matematyczną. Takie życiowe przykłady kończą się chyba na procentach i kupowaniu jabłek. Matematyka powinna też w większym stopniu pojawiać się na innych przedmiotach, aby jej zastosowanie było uczone w praktyce.
i ogólnie przedmioty powinny mieć wymiar praktyczny, a od powiedzmy wieku dajmy na to 12-14 lat uczeń powinien mieć zajęcia w jakimś zakładzie pracy, żeby dla odmiany uczył się pracować i zarobił jakieś kieszonkowe.
i ogólnie przedmioty powinny mieć wymiar praktyczny, a od powiedzmy wieku dajmy na to 12-14 lat uczeń powinien mieć zajęcia w jakimś zakładzie pracy, żeby dla odmiany uczył się pracować i zarobił jakieś kieszonkowe.
The Phillrond napisał(a):(...)W moim umyśle nadczłowiekiem jawi się ten, kogo nie gnębi strach przed nieuniknionym i kto dąży do harmonijnego rozwoju ze świadomością stanu rzeczy
“What warrior is it?”
“A lost soul who has finished his battles somewhere on this planet. A pitiful soul who could not find his way to the lofty realm where the Great Spirit awaits us all.”
.

